Friday 3 September 2010

♥ Tema HIJAU ♥


Tahun 2010 nie tema hijau lor...
ayooo manyak owang pakai colour hijau
sana sini semua nya hijau sekali plak
satu rumah semua tetamu memakai hijau
uwaaaa parah seyyyyyy
masa baju aku siap kan aku tengok macam tak de seri
uwaaaa stressnya nasib baik bila pakai nampak cun
** puji diri sendiri siapa nak puji wa lor **
jepun sekeluarga pakai colour hijau lumut
kitaorang pakai hijau pucuk pisang uwaaaa
rerupanya tahun nie tema hijau, purple, hitam, merah
aduhaiiii sama tema lar plak.....
mujur ada dat ( ala yang kat tepi untuk kasi ada shape tu )
kira lawa lar tak nampak besar baju tu kira ngam ngam
chantek bila di pakai sebab sakit dah baik heheheheh
kasut lak colour putih tinggi beg colour black
ahhh boleh lar janji nampak cung cikit..
tahun nie aku buat baju cuma 4 pasang aje....
hijau, grey....pink dengan white ada lobang lobang
actually kan baju pink tu kan aku suruh buat lain tapi hasilnya lain
tu yg macam terkilan tengok baju tu
selalu nya memang akan jahit extra 2 or 3
tapi ntah tahun nie jahit baju yg di pakai pada first raya dengan second aje
yang putih lobang-lobang tu aku tak tahu nak jahit apa
sis buat baju macam bai then aku buat kebaya nyonya
cuma baju aje tak de kain then aku pakai kain baju raya tahun lepas
sebab kain batik ada kilat-kilat habis si kembar tu muka kepala
kena kilat-kilat miahahahhaha aku buli mereka
baju tu dah ler tak de cangkuk sebab jenis butang yang memang silap
kena tarik bukak semua bahaya tu dah kena berjaga-jaga kang
bukak semua malu aiiii hoccay....
cuma baju colour grey dengan pink je blom pakai lagi
kira satu family means dad, mum, sis dengan aku lor
green sama grey.....yang grey tu not sure bila guna
masa gi umah en emy beraya aku pakai baju colour pink
baju kurung songket yang ntah bape tahun punya....
baju tu agak besar dan gelobos so jarang lor gunakan
mood sakit time pose menjelang raya uwaaaa......

p/s: pasan tak aku update bebanyak kan aku dah habak maii yang aku
banyak story nak pot pet so disebabkan ada time untuk on9
maka aku update ler bebanyak stroy sal raya...
setelah bape hari cuma dapat on9 kol 8 malam sampai kol 10 malam
la nie on9 sampai lewat malam tu yg dapat update so update jek
siang-siang kang kantoi apa nak story heheheh ada teeeeeeeeeeeeetttt
tadi jek dia dah tanya " ehhh asu ada blog hahhahahaha "
aku tak bagi dia link blog aku nanti kantoi kepochi banyak
story kantoi karang heheheheh......

No comments:

Post a Comment