Saturday 18 September 2010

♥ Gantuk Sleep Wake Up ♥

Dunia aku tido, makan, mandi, tenet,tido,makan,tenet
semuanya hari-hari benda yang sama sampai aku dah tak taw
nak mengali apa kat blogger
ok la nie kol 4 pagi tapi aku blom ZzZzzZZ
dah start sangap tapi entah lar
aku pon lepak gak asyik tido lewat
nak jugak rasa tido awal then bangun pon awal
aku rasa kalau lappy nie boleh bersuara mesti dia akan
berkata sebegini kepada ku

" Tulun lar dah penat saya asyik digunakan 24 jam "

lawa plak layout nuffnang colour green ada ketupat
urmmm nak mencari kerja semua dah start membebel
suruh kerja dari duduk umah asyik menambahkan berat aje
plus mum kata pergi lar kerja nanti boleh jumpa jodoh
dari duduk rumah jodoh pon tak datang-datang
urmm bab jodoh nie agak lemau lor
aku pon entah bila cakap bab jodoh memang malas nak berkata
plus aku sendiri kecut hurmmm tak pasti nape
aku sedang mencari kerja
di mana tempat memerlukan pekerja kerani
aku nie rasanya diberi kerja ada berkaitan pc memang
ok laju jek kalau tak de pc mesti lemau
lagi pon aku tak boleh kerja yang sukar mendapat cuti pada
hari ahad......lagipon mum kata suka tengok anak pompuan
kerja office sebagai kerani
ok mum akan ku usahakan mencari kerja kerani
lagi pon aku memang nak kerja pon dah tak taw
nak buat apa kat rumah
tapi aku tak suka kalau tido awal kol 10 malam terjaga di tengah
malam dan jugak mimpi yang merepek yang bakal
membuatkan hidup aku rasa macam semacam aje
aku nak gak walau tido lewat macam mana sekali pong
tetap mudah bangun pagi haiyyyyaaaaaa
macam mana yer nak buat seperti itu...???
urmmmm get ready to wake up awal coz tak taw
member nak datang kol bape plus nak mencari present
si biga....nak ikut ke ek pergi sebis kete...???
rasanya macam malas lar nak pergi
weyyy bebudak kol bape kowang nak datang...???
aku nak kena kuar pi cari barang cepat habaq maiii
kang aku dah kuar kowang plak sampai
apa kata kowang datang malam hah senang cikit
tak perlu aku kelam kabut semua....
tulun ler send sms bagi taw kowang datang kol bape
semalam tido rasa macam baby seyyyyy
tido sowang dikelilingi bantal
katil queen then tido tenagh-tengah lepas tu kelilingkan bantal
syokkkk ooooooo tido senget kaki hempap bantal besh-besh
tu kalau bakal mak mertua nampak mesti wa kena reject

tanpa talian hayat punya al maklum tido ganas
nasib baik masa tido dengan payaz tu tak ganas kalau tak sure
budak kecik tu jatuh katil hahahahahhahahahha
aduhhhh makin tension lor sapa-sapa tido sebelah aku
la nie sat agi aku tido beralaskan tilam aje
tido bilik kakak.....ingat nak tido bilik tengah tapi
urmmmm entah lah
berbekalkan 2 bijik bantal 1 bantal peyok..1 bantal
besar pelok syiiiiooookkkkk plus bantal buchuk tapi tak buchuk
wangi aje ahahahhahahahha nanti lor aku letak gambar bantal buchuk
kesayangan aku itu miahahahahhahahahahahah
pssstttt jom tido karang kena bising tak tido plak
perlukan susun bantal lepas tu kebabooooommmmmmmm
alooooo tak beshhhh lar bantal cikit ajer....
orait dah susun bantal semua time untuk
kebaboooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
moga dapat mimpi bakal suami ker ehhh
mimpi putera hati uwaaa datang dengan romantik
3 kuntum bunga ros putih di tepi pantai yang indah
ok stop berangan masa untuk merehatkan badan
SELAMAT MALAM EHHH SELAMAT PAGI
SWEET DREAM MUAHAHAHHAHA
get ready untuk malam karang kecoh-kecoh....
hah nanti lar bila ada masa aku nak story
" KECOH-KECOH ADOL DI PAGI RAYA "
ingat kan ler kalau aku lupa nak story....
ok babe mau kebaboooooooooooommmmmmmmm

No comments:

Post a Comment