Thursday 30 September 2010

♥ Cuti-Cutii Lepas ♥





Nak diikutkan sure punya cerita nie dah basi sebasi yang boleh
tapi masa tu aku tak dapat nak update untuk story morry
pasal hal nie coz ada " kutu-kutu yang kepoh nak mampus "
sebuk nak amek tahu pasal kehidupan aku mana aku nak pergi
lepas tu amek bukti kekonon nak buktikan aku pergi holiday
WTF lor suka hati aku lar bukannya guna duit " Kutu-kutu yang kepoh
nak mampus " tu lain lor kalau aku guna duit mereka boleh
lar nak kata...dah ler sebuk nak tahu lepas tu ajak member yang
lelain nak kutuk blog aku WTH blog sendiri taw takut nak
kasi kat orang tapi kalau blog orang bukan main lagik...
so pada semua jangan buat begini sesungguhnya tak elok dan Allah
amat marah tak pe lar tutup kes ini....!!!
malam tu aku tido lewat lor then pagi-pagi dah kena bangun
arghhhh mengantuknya seyes gantuk so masa kat launch nak
menunggu waktu memang aku terbongkang tak makan asal
boleh aje letak kepala terus ZzZzZzzzzzZZZZZZ
seyes gantuk giler seyyyyyyy
then masa nak naik flight tu sebelah tu flight nak pergi Jeddah
so usik-usik lor kata nak pegi Jeddah dalam masa yang sama
aku hantar sis pergi naik Bangla Airline hehhehehhehehhe
suka oooo membuli masuk aje dalam Thai airways letak aje tontot
mata rabak tak boleh nak bukak giler punya mengantuk sangat-sangat
masa time makan tu memang aku makan sikit aje sebab dalam mind dah
set aku nak membadak mata dah gantuk karang macam apa
so eh jap-jap aku rasa aku tak makan lor so dapat lor tido about
1 jam setengah sebab flight dari KL ke Bangkok cuma 2 jam
masa nak fly tu dowangnya awek-aweks semua pakai baju
tradisi Thailand tapi bila dah nak sampai tu bukak aje mata
aikkk dah bertukar pakai seluar huh dasat betol...
so lepas turun cop pasport semua bagai jumpa satu couple
nie baru kahwin honeymoon hoccay coz inai dia sangat-sangat lawa
nak buat seperti itu tapi tak pandai kebetulan masa tu kat tangan
aku ada inai so buat bodoh sudah lar...
sementara beratur untuk menunggu babam cerita teh ais versi
Thailand memang kaw sedap tapi aku tak rasa hoccayyyy
memang jalan raya tu membuatkan kita penin
bayangkan kat sini one way kat sana one way jadi two way
boleh cilok sesuka hati aje mana nak masuk lagipon duduk kat sana
cuma 2 or 3 hari gitu dah lupa lor....
beza kat sana lambat satu jam dari Malaysia tapi kol 6 petang dah gelap
memandangkan kat Malaysia sudah kol 7 malam nak cari makan tu
agak susah sebab tak tahu tempat sangat so ada kata makanan Halal
tapi ada pork urmmm macam mana tu....???? kalau tengok cake
tu perghhhh slurrrpppppp tapi tak boleh nak makan coz ada wine
nak cari tom yam yang kaw-kaw boleh plak tom yam tak power
perghhhhhh duduk kat Thailand tempat kaw nya tom yam
sekali rasa arghhhh tak sedapppp ( amboi manyak complain ehhh )
Shopping Mall pon agak dekat sebab ada jejatas yang menghubungkan
antara hotel ke Shopping Mall yihhhhhaaaaaa
cop-cop nak taw tak al kesah ada hotel yang bernama Gay gurlp
ada plak ek macam gitu masa tu tak amek pong picture hehehehe
boleh tahan gak Shopping Mall tapi lambu plak silap lampu banyak
sebab masa tu dah nak crismas hehehehhehe memang kaw-kaw lor
decoration cuma tak sempat nak amek gambar hehehhehehehe
last-last beli gak beg luggage yang ringan giler syokkkk bangat
tapi bahasa dowang terutama english agak kureng paham sedikit
carrot dowang panggil karet madam ... dowang tak kira dah bernikah
ke blom ke sapa-sapa yang pompuan akan di panggil madam...
so sempat lor naik train kat sana pergi Mammu Kong ( lupa macam mana nak eja )
kat sana semua jual t-shirt yang selalu di pakai macam-macam ada
aku pon apa lagik borong sudah sebab murah giler beb
aku banyak beli gambar Spongebob dengan Baby Milo
hehehehehe banyak gak beli sepasang dengan babam
sekali tu babam salah tanya pergi tanya gini

" Baju babi milo nie ada size besar tak ...? "

orang yang jual tu terpingga-pinga dengan tercengang
sekali kena cuit baru perasan salah cakap hehehhehehe
bebudak kembar tu beli baju gambar elephant then aku dengan babam
buat kerja giler beli baju bertulisan begini nie aku punya lar

" I LOVE MY TWO BOYFRIEND "

manakala si babam plak beli baju bertulisan begini

" I LOVE MY TWO GIRLFRIEND "

miahahahhahahahahha sempat tu beli aeroplane
aku pon beli colour pink china airline hehehehhehehhe
masa tu ada 3 pilihan tak tahu nak beli yang mana hekhekhek....
so satu aje yang aku tak buat iaitu membuat spa arghhhh sungguh
rugi coz kat sana spa paling kaw seyyyyyyyyyy
sebabnya aku dah bocor time tu so agak susah lor macam mana nak
spa kalau bocor..........!!! uhuk uhuk uhuk rugi-rugi
then malam tu kitaorang dah berangkat ke Dubai aku memang tak
tido sebab bertolak ke Dubai malam then sampai Dubai pon malam
jugak kira 2 kali tido lor perjalanan ke Dubai amek masa 8 jam
naik plane catar airways perghhhh sepanjang perjalanan sungguh
goyang giler arrrr time tu memang nyawa rasa boleh melayang
dah ler tak tido so boleh rasa semuanya yang pasti aku asyik
ulang alik pergi toilet ( pertanyaan kalau kita di atas kira dalam plane
makin banyak ker darah yang akan keluar...??? ) sebabnya ialah
aku dah ler tengah bocor then tak bawa extra " benda alah tu "
so makin aku gi toilet makin banyak so terpaksa aku guna tisu
untuk elakkan bocor tapi sampai aje kat Dubai abis bocor cettttt
pulak tu masa dah nak sampai mum punya cermin mata hilang cari
punya cari arghhhhh cermin mata mum dah patah tak taw apa sebab
jadi macam gitu so terpaksa guna cermin mata hitam untuk tengok
ayoooo macam gitu sekali so sampai aje kat airport Dubai
dowang kasi air macam coffee tapi not coffee apa ntah lar nama
angin memang sejukkkkk nyaman ajee kehkehkehkeh
so sampai aje kat Hotel memang semua dah tak boleh nak tido
kat Malaysia dah nak pagi tapi kat Dubai tengah malam so lepak
lepak berbual-bual about kol 3 baru ler masing-masing menapak naik
atas katil untuk tido hukhukhuk.......
bayangkan tempat bus stop tu ada aircon yihhhhhaaaaaa
sejuk bangattttttt ( Jap nak harvest tanaman )
ok sambung balekkkk .... kat Dubai memang barang mahal
seyes sangat mahal kena cari tempat untuk beli yang murah
memang kitaorang tak bawa jaket sekali so untuk menutup
kesejukkan beli lor kain ( tak taw nak cakap apa nama kain tu nya jenis )
alooo yang macam selendang tu lor
pakai lar yang itu ada bermacam-macam kaler hehehhehehehhehe
air laut memang jernih cantik aje biru-biru kehijauan
aku beli kain sari yang ela tu dedulu abg han ada beli satu bila
dah siap jahit pakai pon sedap itu yang beli lagi rasanya 2 or 3 helai
gitu lar ada tu kaler sangat cantik tapi nampak macam orang tua plak
opsss sorry yeeee perkataan orang tua itu terlalu melampau
kekonon raya tahun nie nak jahit kain ini lar buat itu lar
masa kat Dubai tu kan ada satu lagu donno lar apa tajuk
aku kat sana asyik bukak lagu arab aje cehhhhhh giler.....
video clip memang kaw pompuan nie suka kat lelaki nie
ari-ari kerja dia pegi mengendap lelaki ini siap buat lobang lagik
untuk sikondeng lelaki nie mentang-mentang jiran sebelah
so sekali tu lelaki tu invite ler dia masuk rumah al kesah
gambar pompuan nie penuh satu rumah lelaki tapi sampai la nie
aku tak tahu tajuknya apa hehehehhehehhe.......
tapi dari Dubai untuk pergi ke Mekah dekat dalam 5 or 6 jam gitu
memandangkan Dubai kira arab kan....
tapi ada satu girl nie memang cung habis lawa sangat maybe
dia peminat purple semua barang dia colour purple hehehehhehe
then dia drive lor kereta tapi kereta dia bukan jenis cikai-cikai
yang mahal gegilar..... and lagi satu kerajaan Dubai nie
monthly akan beri income kepada rakyat yang tak berkerja
dekat seribu jugak lar dasat kan tempat tinggal makan minum bill
elektrik huh best siottttt lepas tu nak apply jadi warganegara pon
senang hehehehe ada satu mall nie ( dah lupa nama mall tu )
dalam tu ada tempat untuk main snow buatan lar
so kitaorang nie pon masuk walau pon buatan tapi sejuk sangat
memang dah macam kekanak riang bermain snow
tapi kalau ler dapat snow yang betol-betol mesti syokkkkkk
siap beli lagi snow buatan sendiri rasanya macam kabus aje
so sempat jugak beli Ipod....errrr dah 2 kali tukar earpiece
asyik rosak sahaja cettt.....
siap beli accesories lagik semuanya complete lagipon kalau Ipod
senang bawa berjalan jauh ada charge sendiri tak perlu laptop
tapi nak menunggu bas yang free untuk pelancong itu agak lembab
penat nak menunggu lelagi time malam kalau sendiri tak apa
nie sampai bebudak melalak ehhh silap cuma babam dengan biga aje
sebabnya dah penat so kalau naik teksi cepat aje sampai tapikan
teksi nya meter phewww mahal tu kadar rate jalan cepat aje
dan yang paling tak boleh nak masuk ari-ari makan briyani
sampai kembang tekak nak sumbat merapu mencari
makanan lain hehehehehehhehehehhehehe
siap beli cotton candy sambil jalan sambil makan
cotton candy tu dalam tupperway yang agak besar gitukkkk
siap amek gambar dengan gambar chipmunk sebabnya
chipmunk tu nampak besar dan keras so sedap lor amek picture
pergi lor masuk mussieum sampai naik muntah darah tengok
soooo boring tapi itu tempat peninggalan sejarah right......
so jalan dan jalan dan jalan and aku pon dah banyak lupa
sebab balek tu tugasan menanti banyak sangat dengan penat
balek holiday dengan tugasan berlambak tak cukup napas........!!
hah lagi satu masa dalam kapal pusing-pusing lar ada mak cik nie
lukiskan inai kat tangan sangat-sangat lawa taw....and ada mamat tu
ensem giler babeng huhuhuhuuhu
asal fatwa mengeluarkan mengatakan bahawasanya melukis inai
di tangan adalah haram...?? bukan ke inai bersifat sementara dan bukannya
kekal so .... di kata haram bila ada lambang-lambang macam tatoo right...??
then kalau bunga dan corak pon dikira haram jugak ker...???
bukan ke sepatutnya dari dulu boleh kata haram time masa memula pengantin
pakai kenapa bila dah famous keluar fatwa haram....????
tapi sweet apa pakai inai macam gitu semua aku suka hoccay......
yang penting hati dan niat kita bila menggunakan sesuatu.......

p/s: pasan tak bila baca macam agak berpinar kan.....dengan tulisan kaler
light sakit tak mata...???

No comments:

Post a Comment