Thursday 30 September 2010

♥ Taaarrrrraaaaaa ♥

ok tak new template nie ek...???
buntu seyyy kepala nak mencari err bayangkan
dari kol 9 malam sampai ler ke 3:30 pagi
tak ke giler punya kerja aku buat....
itu blom masuk nak masukkan segala jenis coding
hahahhahahha time orang semua lena golek-golek
aku nie hah membulatkan mata mencari template
kekonon nak ubah jumpa lawa tapi tak kena
jumpa tak kena tapi muat ( arghh macam mana tu..)
lepas tu ada tu cute bangat seyyy tapi belah tepi
and contant kecik sampai gambar pon haiyyyaaaa
la nie dah kol 4:07 pagi buta
time orang bangun aku plak membadak
tinggal nak mencari yang cute tu aje kejap lagik
pas tu aku nak membadak giler babeng gantuk




la nie aku sedang berasa seperti begini




ok yang ini


aku bayangkan my mom kasi susu suruh tido miahahahhaha
ok time to go mana yang tak kena akan aku kerjakan
tengah hari nanti uwaaa dah tak boleh angkat mata
nak weewee pon iya gak nie.....!!!!


No comments:

Post a Comment