Wednesday 8 September 2010

♥ Aktiviti Memotong...Mengopek........ ♥

...

Lama nya wa tak update blog
bese ar owang sakit kan.....aku ingat sakit tekak bese
rupanya ada ulser babe kat tekak aku laluan makan masuk dalam
perut bayangkan betapa seksanya wa nak bedal nak minum
cian wa udah ler nak rhaye....~
tapi Alhamdulilah dah kecut plus aku dah boleh makan tp
makanan tu kena ciput-ciput lar tak ley bebanyak....huhuhu
ok nak story kitaowang dah start aktiviti memotong...mengopek....
tak sempat nak snap picture buang kulit udang 4 kilo beb nak kena kopek
tak macam apa lar plak kan......pas kerjakan udang baru kerjakan
kopek kulit bawang wawawa aku buat aktiviti perempuan beb...
** selama nie jantina ko hape nyaaahhhhh **
selama nie malas ya ampun nak tulun mum masak kek dapor
tapi ari nie terlebey hajin nak menolong huwawawa
psssttttt supaya esok wa tak kena kacau tido kena tulun dowang masak
kat dapo pandai tak idea wa....?? hehehehehehhee
actually wa nak membersihkan bilik memandang kan lagi bape ari nak rayo
disebabkan oleh sakit so tak boleh nak bersihkan
nasib baik wa dah shopping aritu hehehehhehehhe
ok lar malas nak buat apa2 kat bawah gambar meh sini
aku menerangkan kek sini jo sonang weyyyy....
gambar yang kunin-kunin tu kunyit......daging di golek-golek
dimandi-mandakan dengan serbuk kunyit supaya tak berbau hanyir
ke hape ker......yang tu bukan part aku euwwwwww
itu kerja bibik tapi aku saja jek amek
yang part bebawang tu hahahahhahahahhahahhahahahhahahha
kojo den....sis.....dengan pak din.....meleleh-leleh air mata wa.....
begitu jugak dengan hidung ( weyyy nie pepeham ar kang dikata
aku pengotoq kata weeekkkk )
habis lecun baju aku dengan hingus aku ** MALU **
kebetulan nak menukar baju so tak kesah kerjakan lar.....
huwawawa serai wa tak habiskan potong.........
sambung esok ye.....nak meroyan kat blog nie.....
opsss lupa lepas kerjakan bawang kami memotong kulit halia
ayoooooo macam mana nak makan ketupat sama ayam masak merah
still sakit bila bedal kerepek ayoooooooo.............
waffle aku pon susah nak makan kena jem ayooooooo perit
uwaaaaa i hate it.....i nak rhaye occay.......nak mamam ketupat....
lauk-lauk semua.....tulun jangan kejam ulser.....!!!
udah ler raya setahun sekali ajo......plzzzz jangan wat hal....
tak pe kang aku lenjan letak propolis......kasi bunuh itu ulser...!!!!
niat nak basuh....wax.....polish tak tercapai sebabkan oleh sakit....
uwaaaaaa kejam.....!!!!! k ar nak membersihkan bilik
MISSION : Kasi Bilik Cute & Chomel........!

No comments:

Post a Comment