Wednesday 15 September 2010

♥ Basuh Kereta ♥






















Basuh kereta disebabkan oleh kotoq giler
ingat before raya nak basuh kete but sakit
so tak boleh nak membelai
nak buat banyak benda pon terhad
nak wax kereta pon tak dapat nak buat...
arghhhhhhh bila gate dah okey nak pi wax..polish
urmmmm ingat lepas dah basuh kereta nak pi isi minyak
sebab minyak pon dah nak empty
baru cakap dengan biga nak pergi isi minyak
last-last hujan turun tayar pong tak basuh lagi
apatah lagi kat bahagian dalam tak sempat nak vacuum
bersihkan bahagian tepi tepi dah ler susah nak bersihkan
kereta si ajijah pon bersihkan basuh sekali
pergi rumah en emy masa parking kena tanah merah
tu yang nak bersihkan cepat-cepat
masa nak turunkan kereta panas seyyyy tapi bila separuh tengah
basuh boleh plak hujan cettt hampeh
asal nak basuh kereta jek pasti akan hujan taw...!!!
si eton pernah bagi taw elakkan sabun lelama di cermin
nanti cermin mengelembung maka aku pon bagi taw lar
kat sis ingatkan apa si eton pernah bagi taw
then sis mintak tulun siramkan air so aku siram dia kaw-kaw
miahahahhahahaha notty kan....
so bila hujan dalam masa yang sama aku pon main ler hujan
dengan tak rasa bersalah hehehehhehe
daddy bising kata jangan nak main hujan tak ingat sakit
taw baru baik sakit tak mo demam lagi dah penat....
sis dah kuarkan reta karun yang dia nak letakkan kat dalam
kereta dia hehehhe aku dah settle
tinggal bersihkan kat bahagian dalam aje
tadi lepas dah settle bersihkan cuma tang tayar dengan vacuum
coz hujan tak berhenti masuk bilik tukar
keychain sebabnya yang keychain London tu kat telephone
dah terkopek kang pecah plak leceh huhuhu
la nie kunci kereta sendiri simpan kat bilik sendiri ehehhehehe
tapi aku lagi suka kalau ianya simpan kat bilik mum daddy
senang nak mencari takut letak kat bilik sendiri kang letak
kat mana cari kat mana...
tadi siang sms si Azam tanya pusat sebis dah bukak ker
bulan 9 nak kena pi hantar sebis huhuhuhu
sib baik aku tak kata sebis ehhh tak type sebis
al kesah blom bukak lagik jumaat baru bukak tapi blom
boleh sebis uwaaaa daddy dah bising suruh
call si annuar bukan annuar tapi azam lor
disebabkan credit kong maka dengan itu aku tak call
kena gak bising siap kena ugut karang bila dah habis bulan 9
aku kena bayar duit sebis uwaaaa plzzz jangan kijam dengan aku....
hurmmmm memang time sebis aku tak ikut malaz lor
malaz nak menunggu lagi pong aku tak taw apa nak buat apa
cukup lor ikut sekali aritu first sebis huhuhuhu.....
welcome to kete gedik sis ......putih mutih huhuhuhu

No comments:

Post a Comment