Tuesday 14 September 2010

♥ Makan...Melantak.... ♥


La nie aku duk melantak biskut nie....
lupa plak tak de air kang terbegik lar plak
biskut daripada hamper raya yang dibuka pada raya pertama
hahahahhaha saja jek mengunyah di kala keboringan
apa lar aku nie kan asyik duk merepek jek
asyik new post....membebel...ini lar itu lar...
tak pa lepas raya aku start diet balek miahahhahaha
makan dalam keadaan marah boley gitu...??
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak mencari air.......AIR PLZZZZZ
I need air.....ala malas lor nak pi toilet ehhhh silap
nak pi dapur mengambil air miahahhahahahah
jahat plak aku tgk cite Nak Balik Raya nie lar
jahat siotttttttt hah sambung balik

urmmmmmmmm sapa mau teman wa pi toilet lagik
pi nie dapur.....bekas injection tu still sakit lar
tak boleh di usik nak tido mereng tempat tu pon still sakit
bila nak sembuh....????
hah ok tak kualiti gambar tu...? Aku guna hp w995
gerek kan cung ajer.....puji diri sendiri lagik weeeekkkkk
dah ler nak pi dapo amek air jap......

No comments:

Post a Comment