Tuesday 14 September 2010

♥ Lesen ♥

Kadang kala macam tak percaya aje bahawasanya aku sudah
memengang lesen kenderaan yang masih lagi " P "
lesen kenderaan bukan lesen lain hoccay
kini ke semua adik beradik aku sudah punya lesen
and bebini mereka pong sama ada lesen
actually senang lar bila ada lesen sendiri tak perlu nak
mengharap kat sapa-sapa jika nak keluar boleh pergi sendiri
cuma sejak kena ekori opss pasal satu malaun yang kes 3 pagi tu
lepas magrib jek kitaorang kalau nak kuar daddy kena ikut
sebab takut nak kasi anak pompuan daddy untuk drive malam-malam
sejak sakit lama gak tak drive kete adeeyyyy nak kena sms Azam
tanya dah bukak lom tempat sebis kete
nak hantar pi sebis pasan tak dulu aku pernah rancang nak hantar
sebis masa minggu nak raya...7.9.2010....???
tapi tak pergi sebis kete tapi sebis diri a.k.a pi klinik
off topik iklan raya yg minah tu kahwin dengan india tu sedih lar
menusuk ke hati seyyy iklan tu...
ok back to topik daddy dah suruh call anuar bukan azam taw untuk
sebis kete ada kah kali ne terbang lagik RM...?? bulan depan dah nak
kena sebis untuk 50,000 km...sedangkan kete aku baru 1,4 ratus lebih
masa matrix tak de so gunakan jazz hah naik lar
la nie still stay tempat yang sama miahahahhahhaha
alamak minyak lom isi lagik tapi tunggu sampai kuar lambu plak
lampu untuk memberitahu bahawasanya minyak minta di isi....
tanggung jawab sudah bertambah kira si jazz ne laki aku lar
kena di jaga bagai apa....tanggung jawab tu.....
yeeeaaahhhhh dah selubungkan badan dengan selimut kasi hangat
time untuk bukak telur kat fb dah banyak sangat.....

No comments:

Post a Comment