Saturday 28 November 2009

♥ Terjahhh ♥

Aduhhh kenapa nie perut ku sakit arghhh
apa masalah beliau nie menganggu ketenangan aku plak
tadi ingat tak nak bukak laptop nak tengok tv tapi lepas belek-belek HP
nak cari theme tapi bila dah bukak tak tahu nak pilih apa isk apa deyyy aku nie
cian Fad call aku sampai 17 kali aku tak berangkat sorry dear aku silentkan HP
then aku kalau dah tidur mana lah nak hengat keadaan sekeliling sorry sesangat
sebab selalu tak da sapa deyy nak call aku tu yang aku tak amek port huhuhuhu
adeyy penatnya nak accept gift Yoville.....
hah aku mula start men game meow meow cute seyy meow meow tu just men untuk
have fun ye lor tgh tension-tension macam mana nak fun minggu nie minggu terakhir
bulan 11 wahhh cepatnya masa berjalan
sis suruh aku teman dia so dia tak kasi aku tidur malam ehh pagi nie
ehh cop cute deyyy lagu Loopididoo
ok sambung balik nak temankan dia tapi nanti mum mesti bising tgk aku membulatkan
mata lagi habis kena bising ohhh tidak benda yang aku tak suka itu....
sejuk lah plak karang kalau tutup babam plak gelisah nasib lerrr
biga merajuk nak join tidur sama-sama tapi tempat tak cukup mana nak sumbat
nanti karang biga tak selesa isk payahnya kalau budak suka merajuk ehh aku pong
suka merajuk jugak kan....? ye lah aku menggaku iya
nak tidur tak mengantuk.....tak mengantuk macam mana nak tidur...???
weee tadi pi sepital pakai baju kebaya raya akhir nya pakai gak
Mak dah tegur badan aku makin naik bukan turun nie yang risau nie isk
macam mana nak KURUS nie....???
tadi masa on the way balik umah wa ada terfikir something ada kalanya cinta ini
memang perlu lagi-lagi untuk nasib yang asyik dituduh perampas kesian kan...
tapi dalam cinta nie ada suatu yang wa tarak sanggup hadapi iaitu kecewa
cukup ler dulu terkena sekali tapi entah lah kekadang payah nak mengerti hati sendiri
kaki macam lenguh ahhhh tak berapa nak selesa lah plak
tinggal ler sorang-sorang kat dalam bilik semuanya dah lena
otak....jangan fikir yang bukan-bukan eh.....!!!!
masa tengok kat tv buletin utama seram dok tgk dorang sembelih lembu
kecut tapi satu yang best tengok dorang story pasal Mengerjakan Haji
aduhhh terasa seperti seronok sangat kat sana best sangat tenang jek hati seolah-olah
tak memikirkan apa yang terjadi dekat rumah happy jek tenang jek
weyyy soklan bodoh ada tak couple yg tak jiwang2 romantik2 tapi ganas mcm brutal
gitu....tak kesah kalau tak jumpa even kalau jumpa sekali cukup....tak suka sangat
calling-calling...just bersms kalau calling pon hanya ada time-time tertentu
macam lelaki tu suami/ kepunyaan orang ek...?
hurmmm perut ohhh perut......sila jangan gedix ya.....!!!
aku dah taw macam mana nak block number guna SE tapi berkesan ker...???
sometime rasa nak jek block number dia kekadang tak sampai lak hati isk
eiii menyesal giler tapi tak apa Zara kata nak kenal dengan dia so nanti aku kenalkan dia
untuk ko eh Zara cuma aku malas nak sms dia huhuhuhu wa malas mau layan
karang melarat kuar perkataan " sayang " yulkkksss plzz ler....!!
hidung ku pedihhh isk ubat tu dah terselit tapi pedih sangat-sangat....
dah macam bergantung sangat dengan ubat spray tu lar...
benda tu jugak penenang aku time kena selsema hidup tersumbat pedih kalau kena sejuk
arghhhh mata mengantuk ler nanti bangun lewat asyik bangun lewat jek
apa lah nak jadi dengan anak mum sorang nie.....!!! smackdown sekali baru ok agaknya....

No comments:

Post a Comment