Saturday 14 November 2009

♥ Arghhhhh ♥

Sakitnya hati streamyx buat hal tetiba modem tak de lampu
eiii tak tahu lah nape jadi mcm gini aku dah suruh sis call TM
tapi sis kata dah malas nak call nak tutup jek gunalah Broadband
ari nie guna rasa sama jek mcm streamyx jangan ler nanti lama-lama buat hal
leceh ar yg dah de stabil kalau buat hal kalau selama yang boleh seminggu
kalau kira cepat 3-4 hari.....tu kalau kena reseacrh cari assigment isk mau pengsan
end of this month aku akan tutup potong lagi senang
maybe streamyx aku merajuk kot sebab aku dah guna broadband dan nak tutup dia
tapi kan entah ek susah nak cakap alasan utama aku tutup streamyx sebab nya kalau
kena lightning sapa lagi nak tolong repaired so guna broadband nie tak de kena lightning
isk susah nya hidup nie selalu benda-benda sebegini membuatkan aku jadi pening nak fikir
kat tempat aku hujan turun renyai-renyai syok oo mau tidur huhuhuhu
aku dah dapat CSL modem colour pink ada corak bunga-bunga yippii comel sangat
dan sekarang nie aku tengah menggunakan ia
semalam masa dah beli memang tak reti nak install minta tolong cikgu Rashid kasi settle
kalau aku kena buat sendiri isk mesti tension Wong nak tolong aku install kan tapi aku
malas giler nak bawa laptop memberatkan bahu jek lagi nak tgk wayang leceh
babam bekenan dengan CSL modem mum kata nak belikan senyum lebar jek babam
dah sms Wong tanya ada lagi ke tak Wong kata ada tanya nak berapa aku cakap 1 jer lah
esok datang amek Wong kata kalau dah sampai Wong sms aku maybe petang
malam nie babam datang sini bawa broadband dengan laptop so senang suruh wong
install kan aku tak reti nak installkan tu pon sampai harapkan cikgu Rashid.....
huh..... hujan dah turun dengan lebat tapi kenapa perut ku terasa sakit macam dicucuk-cucuk
back semula rasa sakit macam dulu-dulu isk tension aku hope nak tidur jangan ler
terseksa uwwaaa.....
babam nak tgk movie 2012 maksudnya kena tempah tiket awal-awal kalau tak mesti
penuh macam cerita transfomer leceh-leceh semalam pon wayang dah penuh esok lagi
hari ahad mesti penuh giler tapikan esok pagi kol 8 pagi aku dah nak kena dengar
ceramah pra lesen L aduhhh mengantuk seyyyy harus aku membawa MP3
hope kali nie belajar sampai dapat Lesen P ....

No comments:

Post a Comment