Thursday 19 November 2009

♥ Bagaimana untuk memastikan ♥

Bayangkan bagaimana perasaan anda bila tetiba di soal seolah-olah
korang cuba rampas pak we dia...?
tension tak korang...?
aku geram ar seolah-olah macam aku nie muka cop perampas hello tolong ya aku nie
bukan jenis suka merampas dah aku tak suka dirampas so aku tak akan merampas hak
orang tolong lah ye cik sekalian apa barang main rampas-rampas nie otak pong
belom matang ada cita-cita nak merampas pigi daa
setakat pak we jek nak kecoh-kecoh hello pak we ko tu bukannya suami ko nak
kecoh macam nak rak baru pak we itu pon kalau dia jadi suami ko nie kalau sekadar
sekerat lalu eiii tolong jangan nak menjatuhkan martabat seorang perempuan nak gaduh
dengan perempuan lain untuk lelaki tak guna ok.....!!!
dan yang lelaki itu gembira bersorak tangan melihat dua perempuan gaduh berebutkan
diri dia huh sungguh tak seronok aje macam gitu yuksss tolong ler weyyyy
and now aku terpaksa menipu diri sendiri and mata orang lain untuk memiliki
pasangan ciptaan aku sendiri begitu untuk mengelakkan dari terus dituduh perampas..?
apa sebab fizikal aku sebegini so nak cakap aku rampas eiii tak kuasa i taw
walau pong fizikal aku sebegini tapi aku masih mempunyai sifat harga diri yang taw
mana betol and mana yang salah.....!!!
macam mana aku nak berlakon pong aku tak taw sedangkan dalam hati ini langsung
tidak tercuit pong rasa cinta arghhh boleh tension aku lelama macam gini
walau pong dengan bebudak dua orang itu aku still on cuma part nak lakon tu
aku mengaku yang aku tak boleh sebab aku rasa macam susah and kalau aku di pihak
yang benar kenapa pula aku nak berlakon tak seolah-olah nampak semacam ke?
tapi aku memang tak da rasa deyy kat pak we dia kan aku dah bg taw kat dia yang
aku nie belom fikir LOVE belom timming untuk aku kenapa lah mangkuk sorang nie
tak paham-paham lagik....kang aku ceramah kaw2 dia hengat aku giler kan pak we
dia dah bermacam-macam contoh aku beri tapi tak mengerti jugak macam mana nie...
nasib aku ler selalu macam gini apa dekat muka aku ada cop rampas hak orang ke...???
tak paham lah aku dengan segelintir manusia yang berperangai sebegini apa ntah
masalah beliau sehingga orang lain pon hendak di babitkan bersama
hello setakat boyfriend kan di alam-alam study nie hey tolong ler not my time
and aku pon tak kebuluqkan pak we ko itu ya....
setahu aku lah kan tak da cinta tu tak mengapa sebab hanya Allah and family aku sekarang
nie menjadi cinta aku termasuk friend2 aku and si ehem yang ko tak perlu tahu siapa itu
and if ko ulang kembali ayat itu akan ku pastikan seluruh peluru berpandu dengan
amaran akan dikeluarkan dan berkuat kuasa mengerti tidak......!!!

No comments:

Post a Comment