Sunday 1 November 2009

♥ New Month........New Story ♥

Bahawanya sudah masuk ke bulan baru iaitu November tinggal satu bulan lagi
sebelom kita mengucapkan selamat tinggal dekat 2009
ok Exam mood...perghhhh exam agama ayooo benda nie nampak simple tapi
ia nya memerlukan erti pemahaman yang kuat dan ingatan yang memikirkan ikut akal
logik huh cakap ehh silap type tak serupa bikin....
serius exam nie aku aku macam tak endah aku tak taw kenapa
buku still bukak still layan FB men farmville....aku nie eiii tak taw lah nak ckp mcm mana
apa nak jadi dengan aku....!!!!!
*****, esok korang jangan lupa bawa " toyol " bersama ya....
Gud luck untuk semua yang amek exam.....
back nak study semula....harus ditutup FB, YM, Blogger gedik aku and dah tentu pc...
study timing masa untuk be serius bukan lagi main-main cukup tadi dah puas main-main....

No comments:

Post a Comment