Friday 27 November 2009

♥ Slmt Hari Raya Aidil Adha ♥

Cepat sahaja masa berlalu kini kita akan menyambut Raya Qurban

hurmm tahun nie raya kat hospital ye lah kak eta belom keluar wad lagi

baby kena tahan sebab ada kes termakan najis hurmm kesemua bebudak boy

kuar ada kes tertelan najis....

kat rumah pulak Mama tak jadi datang katanya kaki bengkak dan lagipun sebab jam

Mak pulak tak pasti sama ada datang atau tidak so pagi-pagi lagi pak tam dah kuar

pergi sepital tengok si budak kecik tu aduhh bila lar mama dengan papa nya nak beri nama

aku pulak tak pasti sama ada pergi atau pon duduk rumah

entah kali nie tak rasa meriah Takbir pon tak da banyak suka dengar Takbir sayu aja hati

nanti nak pakai baju kurung atau pon nak pakai baju biasa tapi aku sendiri pon tidak tahu

ada satu lagi baju kebaya raya aritu belom pakai lagi sama ada nak pakai atau tidak

sama ada pergi sepital atau tidak itu yang jadi tanda pertanyaan

tahun lepas masuk Singapore tahun nie tak pasti sey....

sis pulak ajak duduk umah memang penat ulang alik sepital masa bek pon terasa penat

aku nie mengalahkan orang yang berjaya malam jaga anak serius seyy

tengok pada keadaan kalau bangun pergi kot kalau tak bangun awal maksudnya

sambung mencorak mimpi indah malas dah sekarang nie nak bangun awal entah lah

actually dah tak mempunyai idea nak mencoretkan apa lagi nie yang nak mula merapu

aku dah mula dapat lagi satu final projek bayangkan aku belom siapkan semua

assigment yang En Assyakirin beri malas deyy nak mencari dengan kelembapan ciput

tadi bukak mak aii laju best jek bese ar semua dah start balik kampung so tenang

yang family aku nie mana nak balik tak da nya kecoh-kecoh gaduh-gaduh nak balik

sebab semuanya satu tempat aja....!!

mata sebelah kiri aku bengkak aku tak pasti kenapa sakit sangat sebabkan bengkak itu

menangkap ke kepala sampai sakit kepala isk benci seyy kalau situasi sebegini

and lagi satu benda yang aku pendam sangat nak luah bahaya nak simpan dah tak boleh

aku dah tak tahu apa nak jadi sekarang nie kenapa eh ada satu mahluk nie suka sangat

mengampu orang...? dan suka sangat melaga kan orang...?

tak sedar ke perbuatan melampau dia tu boleh memusnahkan jiwa manusia...?

berlagakan orang kasi satu sama lain bergaduh rebut ini rebut itu pelik lah

manusia nie boleh tak kalau dalam satu saat jangan nak jadi penyebuk setelah puas

melagakan kawan-kawan aku dengan someone kini dari dulu dia buat hal lagakan orang

lain untuk rebutkan jawatan...?

eii tolong fikir guna akal fikiran boleh tak jangan jadi dongga patut ler semua frens

tak suka kawan dengannya rupanya ada satu kesah yang bakal membuatkan sapa-sapa

berasa menyesal kerna mengenali diri nya

aku tak tahu seyy nak cakap apa bila orang tu tak rapat and tak boleh nak mengampu

mula nak berlagakan orang lain aku dah bosan dengan suasana begini

dengan pelajar-pelajar tak serupa pelajar fikir diri bagus sangat baek sangat

sehingga orang seperti kami nie tak wajib ada di situ hello korang ke yang bayar

yuran pelajaran kami..? korang ke yang menyara makan minum pakai kami...?

sila sedar diri tu sikit jangan sibuk nak cari pasal eii kalau korang rasa korang tu

pandai giler genuise sila blah dari situ cari tempat lain ini tak masih menyebuk

lepas tu mula cari pasal sampai kesudahannya memang tak akan jadi apa-apa

all sem semuanya akan jadi macam gitu dan ia nya boleh menjatuhkan semangat orang lain

sampai aku ada fikir nak extand sem akan datang kasi bebudak yang hengat dirinya bagus

sangat tu blah tu tapi mum tak setuju but aku and frens yang alami ia aku dah bosan

dengan suasana begitu masing-masing nak jadi pengampu lepas tu menyusahkan hidup

orang lain then melaga-laga kan orang isk baik korang cepat-cepat berubah lah

menyusahkan hidup orang lain ok....!!!

semuanya fikir diri bagus sangat aku dah tak tahu nak cakap apa lagi dengan dorang

ada lagi manusia berfikiran kolot macam mereka nie.....!!!



Apa-apa pong slmt menyambut raya Qurban untuk semua rakan-rakan bloggers aku

and sudah tentu untuk family and frens dan siapa-siapa yang aku kenali.....

No comments:

Post a Comment