Thursday 19 November 2009

♥ Alahai sayang.... ♥

Hari ini kelas Si Gilerz tak da sebab Lab 2 tgh berperang kebabommmmmmmm
aku, sis and Zara gi tengok movie Senario episod 2 beach boy
tengok ok kelakar cuma satu part paling aku menyampah iya lor
mak cik yang duduk sebelah aku bukan main lagi memekak bising giler siot
sabo je la aku plak aku ada tunjuk tengkorak manusia bukan main menjerit bising siot
aku nak tgk movie nak gelak bukan nak dengar dia ketawa terkekek and menjerit
salah port siot duduk nak jek aku sound tapi aku sabo je Zara kata kalau dia mesti
akan sound cett hapeh sungguh........!!!
kelakar giler part Mek nyanyi mintak kahwin kelakar tapi tak hengat lirik nya macam mana
dalam ketiga-tiga couple salah sorang saling benci membenci akhirnya bersama
itu ler orang kata jangan benci seseorg nanti akhirnya akan bersama
giler ar ending semua bersama and sama-sama pregnant dan sama-sama bersalin
dalam sama hari huhuhuhhuhuhuhu dalam otak ada niat nak mengenakan diam jek
abis jek wayang terus cakap dengan Zara jom nanti bila dah kahwin kita buat macam gitu
sama-sama pregnant Zara kata tak best nanti tak boleh nak melawat then aku apa
lagi cakap ar kan kat sepital ada 6 bed kita ramai-ramai amek 4 bed so senang lah
Zara terus setuju lepas tu boleh plak gedix cakap kalau nak buat macam gitu
kena kahwin dalam sama tahun but aku dengan sis mana boleh dalam sama tahun
kan ikut orang-orang jawa panas tapi hurmmm entah lah aku pon tak pasti
Zara kata kalau nak buat macam gitu kena pandai merancang nie belom bg taw
Moon kalau bg taw mesti Moon gelak jek.....
suka giler ayat ini

" apa barang suka sama kau... "

akhirnya aku dah settle beli beg untuk letak barang-barang make up and now
aku masih tercari-cari di mana aku letak lipstic colour light coklat dengan colour orange
arghhh dah habis serata bilik selongkar tapi tetap tak jumpa tak taw seyy mana letak
tak kan hilang plak ada toyol ke datang amek iskk da tak taw nak selongkar kat mana lagi
malam nie tak taw nak buat apa terfikir nak baca mana satu novel tak pon
terasa macam nak buat something ar.....tapi tak taw nak buat apa hurmmm
warghhhh benda paling bagus sekali nak buat ialah kemas bilik
giler ar bilik aku betol-betol berselerak macam tongkang pecah suka benar aku buat
berselerak sebab mencari my lipstic........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment