Saturday 7 November 2009

♥ Name Card ♥

Ingin aku meluahkan kekecewaan aku terhadap name card aku
aku suka giler dengan name card aku but something telah berlaku dan mencacatkan
dan sudah tidak cung lagik :(
sebabnya aku kena buang number lama gantikan number baru bayangkan betapa teruknya
name card aku dengan tulisan aku yang tidak lawa ini isk frust betol ar
kenapa benda yang aku sayang itu harus untuk aku melepaskan ia pergi...?
ia merujuk kepada number phone bila aku dapat merasai satu keserasian tup-tup aku kena
buang kan ia untuk selama-lamanya dari hidup aku isk aku tak tahu kenapa aku sayang
sangat kat number tu sebab nya ada pelbagai sebab kenapa aku sayang ia.....
tapi kini ia nya dah hilang cuma bukan buang sepatutnya aku kena buang but aku sayang
sangat macam tak sampai hati nak membuang akhirnya aku mengambil keputusan
aku amek kad aku buang segala cip nya aku pecah-pecahkan cip itu
pecahnya cip itu sama seperti hati aku yang berkecai
entah lah bila satu number itu bertukar turut menjejaskan segalanya seperti hendak
memberitahu kesemua kawan-kawan dan benda-benda penting seperti appoiment gigi
ahhh dah pon bertukar cuma belom sampai sebulan tapi rasanya seperti dah berabad lama
aku frust sangat-sangat part name card tu segalanya dah cantik tapi kini aku sendiri
yang mencacatkan ia... :( nie lebih dari broken heart taw tak....!!!
tak akan kena print lagi sayang giler name card tu dah ler banyak tak kan nak membazirkan
pulak isk nie yang tak puas hati tapi apa kan daya aku kena lah mencacatkan name card
isk tetap tak puas hati jugak..... :( .......kalau tak kerana si jahanam tu tak perlu aku
bersusah payah menukar number phone aku...aku tetap menyalahkan dia atas segala yang
terjadi....kalau tak kerana dia tak perlu aku menukar number phone dan jugak tak perlu
aku mencacatkan name card aku......!!!!

No comments:

Post a Comment