Tuesday 17 November 2009

♥ Plzz soklan tak munasabah ♥

Ketika aku sedang membuka new post aku tengah menyiapkan ringkasan sejarah
hurmm keje yang terbengkalai tak siap-siap macam mana nak siap asyik mengadap
facebook and farmville jek hari-hari tu ler masalah sekarang nie....!!!
perut aku dah mula buat hal terasa seperti dicucuk-cucuk sakit nya
keje masih belom siap tapi aku harus menyelesaikan ia secepat yang mungkin
huh broadband sudah mula menunjukkan diri nya yang tiba-tiba slow and pup
tak de network arghhhh boleh stress lama-lama macam gini harus punya satu
kesabaran yang tinggi agaknya...........................
okey aku pon bukannya nak jadikan ia nya satu isu tapi aku just kureng sedikit dengan
soklan yang di tanya itu begini masa hari ahad tu my mum punya adik kira my aunty
tapi aku memanggil dengan nama mama so husband dia perangkat my uncle aku panggil
papa so anak belom of coz my cousin aku panggil kak diah....
miss my nenek apa khabar nenek sekarang nie ek aritu nak ikut mum pergi tengok
nenek tapi teringat ada benda kena diselesaikan so terpaksa batalkan niat suci itu
ok story nya bermula tetiba soklan ini kuar

" Dik, kau tak de pak we ke? "

aku masa tu tengah syok bersihkan farmville terus dongak tengok so just cakap tak
da lah memang tak da apa untuk apa aku kata ada sambung balik bersihkan farmville
kuar pulak soklan begini

" Ko dah serik ke nak bercinta and setia kat dia ?"

terus aku berpaling tengok muka Zara ketika itu Zara pon tengok muka aku
so aku just cakap tak serik lah.....
Persoalannya yang hati aku meronta untuk memberi jawapannya

1- untuk apa serik tak ada istilah serik cuba better berhati-hati tak mo benda yang
sama akan terjadi lagik...

2- Nope aku dah buang dia dalam ingatan aku and aku tak pernah setia menunggu dia
untuk kembali semula pada aku benda dah lepas biarlah berlalu tak usah dikenang
lagipun dah setahun benda tu berlalu

3-Fokus sekarang nak tumpukan perhatian pada study kusut ar time-time study nie
nak bercinta nanti bila assigment menimbul aku lupa giler dengan orang sekeliling aku
sedangkan diri sendiri pon macam terbiar tak terjaga tapi tanaman jaga plak hurmm

4-Nak buat apa seksakan diri meratapi kesakitan and kecurangan yang dia berikan
dan untuk apa ketika tengah busy nak fikirkan study ketika itu jugak bergaduh
lagi baik serabutkan kepala otak dengan study bukannya serabutkan kepala otak
untuk fikirkan diri dia...!

5-Bukan masanya untuk aku memulakan perjalanan cinta itu buat masa sekarang dan
masa 2 setengah tahun akan datang itu prinsip aku sekarang tutup pintu hati untuk
menerima CINTA biarlah aku nie dikata keras hati lah itu lah aku tak amek taw and
tak amek kesah langsung

6-Kalau ada terkeluar ayat-ayat jiwang macam bercinta itu namanya aku saja jek
sebab ada kala yeah aku suka merepek benda-benda macam gitu dah biasa buat
atas alasan saja jek nak try test power kira macam practise lah untuk tahun ke-3
kalau ada rezeki, kalau tak ada duduk diam-diam sudah ler......

tu jek jawapan untuk segala persoalan hurmm terpaksa menulis sepanjang-panjang
yang boleh walau tak de apa-apa info yang best tapi itu realiti yang aku sedang hadapi
ok aku dah tak tahu nak merepek apa lagi so aku nak menyelesaikan kerja-kerja yang
tergendala selepas itu baru fikir tanaman apa yang hendak aku tanam....
Kerja, cepatlah siap ..... :( .......

No comments:

Post a Comment