Saturday 21 November 2009

♥ Kerja Gilezz ♥




Cik Milo


mam


Rajin sungguh mamat itu membuat bentuk LOVE


Kerja giler iaitu tanpa sebarang rancangan dengan Atek pergi danga Bay untuk
photoshoot giler ar tapi sungguh menyeronokkan ia meow
bersiap dari kol 11 malam lepas dah habis semua keluar kol 12 tgh malam
sampai jek 12:30 ( erkk kira pagi kan...??? )
jadi ler kekanak ribena posing tiap inchi tubuh sungguh gedix-gedix tapi yang tak bestnya
my camera buat hal tak boleh nak amek gambar clear kabur and goyang giler perghh
frust seyy tapi apa kan daya.....
kol 2 pagi jek blah dari danga bay si budak Umoon memulakan aksi al maklum dah lengang
tak da orang then kekonon buat mabuk hahahaha yang aku dgn Zara kekonon
pegang tunjuk jalan baru ku taw bagaimana keadaan danga bay bila kol 2 pagi
legang maybe sebab bukan malam minggu kot maybe....
balik jek gi membedal dekat dataran membedal steamboat sampai menikmati
keaw tiaw kerang tetiba tekak teringin nak membedal itu selepas habis membedal
kami pong balik ler ke rumah actually aku dah amek all picture di camera masuk
ke laptop untuk upload kat facebook tapi aku tak tahu berapa lama masa akan amek
untuk upload hurmm maybe esok kot memulakan proses lagipun saat aku menceloteh
kat sini aku belom bukak contact lens, belom basuh muka, belom tukar baju yang
paling teruk aku belom cuci kaki dan muka.....
setakat ini sahaja entry post nak bersihkan diri arghhh jangan nanti bangun lewat sudah
aku ada belajar driving kalau tak silap hurmm entah kalau disuruh pergi aku pergi
kalau tak guling-guling saja lah.......

1 comment:

  1. huh char kue tiaw tu.. mnggoda iman sy!!>.

    meh kita tukar link nak?

    salam kenal

    ReplyDelete