Sunday 15 November 2009

♥ Ceramah itu arghhhhhhh ♥

Giler ar mengantuk siot mata semasa dengar ceramah
bayangkan kol 4 pagi baru tidur mana idak nya ketawa bergurau mcm apa
dengan kekanak ribena sakit siot perut si Moon hampeh panggil aku cik polkadot
pagi plak 7:31 pagi dah kena kejut mandi isk memang kalau boleh tak nak bangun
nak sambung tidur peluk bantal muchuk tapi kena gak bangun then kol 8 org yg
nak amek kitaorg tu still belom sampai sempat gak bermain-main dengan Shahfaraz
then apa lagi masuk bilik baring peluk my bantal muchuk tapi tak lama kejap jek tu
pon org tu dah datang amek sepanjang perjalanan yes mata gantuk giler otak dah mula
berkhayal yess aku suka berkhayal untuk tidur.....!!!
sampai jek memang blur habis mata nie punya ler berat gantuk rasa mcm nak balik
tidur jek huh masalah btol sepanjang tu hanya Allah sahaja yang taw betapa beratnya
mata nasib baik aku bawa MP3 tak de lah gantuk sangat ada gak hiburan yang
boleh mengelakkan aku daripada membuta.....
balik tu masa perjalanan perghhh sedap nya lelapkan mata tapi tak berapa nak lena
then balik jek rumah kebabom tidur dengan Shahfaraz kebetulan Shahfaraz tengah demam
merengek jek satu yang membuatkan Shahfaraz cepat lena ialah peluk dia
muahahahaha aku peluk dia sambil tidur agak sejam lar then Shahfaraz bangun nak susu
merengek macam apa aku bila bangun memang blur giler bek dtg buatkan susu
disebabkan oleh blur aku suruh Zara kasi susu and aku ke bilik aku untuk sambung
tidur giler lena and best dapat rilex jek kepala aku yang sakit itu sedar-sedar kol 5 ptg
terkejut jugak bangun terus ke depan tgk cari mum...macam dah bese bangun cari mum
mesti macam gitu dari kecik sampai dah besar nie
tengok mum dengan aunty Mari dengan uncle Chua hurmm okey baru teringat perut lapo
belom makan minta di isi so lepas kuar toilet aku pon ajak Zara dengan moon makan
ketika itu Zara cakap hati dia tak sedap nak balik macam ada tak kena hurmm
rupanya mak angkat Zara tak sehat..
ibu moon pon dah sampai so semua lepas makan bersiap-siap nak balik so tengok
aje lah mereka menyiapkan diri.........
lepas tu main cikit dengan Shahfaraz then Shahfaraz tengok ibu , babam dengan didi
main card uno perghhh macam nak ikut main sama budak kecik nie
lepas tu aku pon try bawa laptop keluar nak tgk ketangkasan my broadband gedix
Alhamdulilah laju smooth aje hope sampai bila-bila moga seperti itu smooth
aku lupa nak suruh pak tam keluarkan borang untuk potong streamyx masih lagi buat
hal aku tak tahu di mana silap isk selalu buat macam gitu end of this month maka
habis lah perkhidmatan menggunakan streamyx....esok jugak kena pergi jumpa amoi
dekat maxis centre CS untuk memulakan perjanjian perkhidmatan.......
aku tak pasti sama ada streamyx nie merajuk or what.....!!!!
tapikan terasa seperti tak sabar nak memulakan perjuangan memegang gear
main minyak, break dgn klass.....lama giler ar tak sentuh tu semua rasa dah dekat setahun
masih ada lagi atau tidak ilmu dulu rasanya macam tak de tapi kan bila nak test
JPJ macam kecut giler ar isk tu pon masalah takut aku harap sangat
kali pertama amek test JPJ terus dah lulus.....
nak sangat macam gitu tapi kali nie memang kena suruh org tu ajar betol2
jangan jadi macam si anak adam tu taw ajar main2 jek kalau perempuan cun bukan main
gedik sama jek perangai dengan bapak dia tak guna.....!!!!
kalau tak mesti aku sudah berbahagia dengan LESEN P aku nie tak tersadai jek
lesen L aku....dan aku nak org tu ajar aku betol2 macam mana nak menggunakan gear
dah ler aku kureng pandai cikit bodos ar aku gi belajar suruh dia ajar bukannya apa
nie tak suka giler kalau perempuan cun dengan orang dah pandai bawa kereta
abis apa guna bapak aku bayar bukan untuk suruh belajar secara jujur lah aku masih
sakit hati dengan perangai mereka sepatutnya mereka boleh dikenakan tindakkan
sebab tidak mahu ajar betol2 dengan kami yang tak tahu apa-apa boleh disuruh amek
test JPJ giler kan...???? kalau korang di tempat aku mesti korang akan marah......

No comments:

Post a Comment