Monday 16 November 2009

♥ Can't Sleep ♥

Isk tension ar tak boleh nak tidur tadi dah tutup laptop kol 2 lebih
bila baring guling-guling tak boleh nak tidur bukak balik
ketika menjeling ke arah jam dah kol 3:41 pagi timing separuh malam dah nie
tapi still tak boleh nak lelapkan mata nie lah yang paling menyampah
dah ler tak boleh nak lelapkan mata mula terfikir benda bukan-bukan itu lah aku
dari dulu sampai sekarang satu benda itu jugak yang aku tak boleh nak ubahkan
aku sendiri tak tahu kenapa sebab itu kadang-kadang mum tak suka aku baca
story pasal isu hantu ke apa-apa isu yang boleh membuatkan aku terfikir bukan-bukan
yeaaahhhh anak mum sorang nie lain dari anak yang lain kadang kala terfikir sampai
bila aku jadi sebegini kenapa kerap aku menyusahkan hati mum semua persoalan itu
berada di minda aku tapi aku tak mempunyai sebarang jawapan sebab aku tak ada jawapan
i'm back seperti dahulu mula bukak posting and new post all about me
sebab orang kata nanti orang akan kata syok sendiri, fine aku memang suka syok sendiri
ada sesetengah kata terasa seperti orang akan baca kisah diri empunya blog
ok gini tujuan aku buat blog nie more to my personal pasal around kehidupan aku
aku tak berapa gemar nak mencari isu semasa kalau dulu aku punya banyak masa
untuk melakukan perkara demikian tapi sekarang masa aku terhad sampai kadang kala
untuk membelai diri sendiri pon tidak sempat...kalau dulu menghabiskan masa tiap malam
dengan berceloteh di dada blog berkisah tentang apa yang terjadi tapi kini hurmmm
kalau rajin update kalau malas terbiar bersawang tapikan aku akui bulan lepas memang
cukup bermasalah buat diri aku tak sanggup aku lalui lagi sampaikan blog aku teruk
dikontang kantingkan sampai study malas nak pergi kelas malas mujur lah
segalanya dah selesai i'm happy with my diri sekarang aku dah rasa macam diri aku
sendiri but i miss sangat-sangat dimana idea aku untuk menulis kini benda tu semua
dah hilang aku sendiri tidak tahu apa punca kalau tidak mungkin makin asyik aku
berceloteh.... kalau ada idea cara penulisan kena sebuah entry kosong tu ada manfaat
kini aku rasa kebanyakkan entry aku kosong tanpa ada isi-isi penting hurmmmm
dulu before wujudnya F******.BLOGSPOT.COM aku ada satu blog luahan segala rasa
memang niat nak berkongsi but URL name tu takut sukar diterima pakai ye lah
kalau dengar perkataan " DARA SUCI " tak macam pelik ke...???
so terfikir have to deleted blog tu aku wujudkan bulan 3 awal bulan so more pasal story
saat aku berbahagia dulu...ala story dulu kan story kekanak ribena lol
satu malam tu fikir apa nak guna URL name sebab aku memang tak de idea nak gunakan
URL apa tetiba datang idea aku amek HP aku mula type my full name
so aku tengok sebelah mana yang boleh digunakan and aku nak ejaan nama itu jadi unik
aku nak gunakan nama SAch dengan FC tapi aku tak pasti bagaimana nak jadikan nama
itu unik dan comel ubah punya ubah akhirnya terhasil walau terasa macam kena kutuk
lepas dah buat and dah ramai add as follow terasa macam segan dengan URL Acha
nampak macam nama Zara but cuba perhatikan betol-betol kedua nama itu
FCHA dengan Acha walau bunyi yang sama tapi ejaan lain so tak gedix kan..?
so Zara tak de niat nak menyeru nama u just nak buat bandingan sahaja
and pernah terfikir nak deleted sebab ramai akan taw all about my personal lebih-lebih
lagi my sis so tak de lah apa-apa story pasal apa-apa ke tahap cintan ke ( erkk yg nie plzzz )
tapi fikir balik malas ar nak berbanyak setakat satu tak terjaga nie lagi nak banyak-banyak
mau pening kepala ooo kekadang suka tengok layout yang cute-cute tapi malas lor nak
ubah layout and segala yang dah ada memenatkan jek cukup ler sekali....
permulaan blog nie saat nak puasa and da selamat pon setahun paling lama i think this
blog dulu my first blog 2006 tapi aku tak pandai nak log in nak menulis nak buat apa2 entry
sampai lah ke 2007 mula start buat apa-apa yang best dalam tu ada story about Umairah
tapi sayang aku dah deleted sebab deleted entah aku pon dah tak hengat huh baru dulu
bercerita tak nak have own blog last-last buat jugak sampai lah wujudnya ^^^^^.....
hurmmm menjeling ke arah jam dah kol 4:07 pagi aku taw bila post nanti tak akan kuar
jam 4:07 pagi......mata pon terasa kelat-kelat petanda baru datang rasa mengantuk
suka tapi tadi aku try click google and masukkan URL ^^^^ isk kuar bermacam
aku save jek lah esok karang baru godeh......Monen all selamat memperjuangkan
study atau kerja ...... :D

No comments:

Post a Comment