Wednesday 4 November 2009

♥ Frog is katak ♥

Masih aku ingatan kembali sejarah lama iaitu ketika umur ku 6 @ 7 tahun
petang-petang mesti abg han ajak pergi tengok frog kat kedai makan cina
kat area-area kedai bawah hehehe selalu sey petang-petang ajak pergi tengok
suka betol aku tengok sebabnya mesti mulut ku yang becok itu akan bertanya macam-
macam frog tu tengah buat apa ini lah itu lah hehehehe
ada tu sekali bila tak pergi mesti aku tanya nape tak pergi nanti abg han akan jawab
kan frog tengah sleep mana boleh kacau..
kisah dulu yang bertahun kini dah ada otak boleh fikir sendiri cuma ada kala suka
buat diri macam tak nak matang meow~
bila tengok kembali kedai tu and tengok katak tu aku teringat kembali segala kejadian itu
abg In dan sis tunggu jer lah eh bila aku akan jatuh cinta and bila aku akan pujuk pasangan
aku huhuhu tunggu dan lihat bila semua itu akan terjadi
aku rasa lama lagi maybe pas abis study so tunggu jek lah ek korang kata sanggup
tunggu hahahuhuhu tunggu and tunggu bila semua itu akan terjadi....!!

No comments:

Post a Comment