Sunday 22 November 2009

♥ Aku kebosanan..... ♥

Sapa-sapa nak jadi skandal aku plzz beri taw ya.....!!
giler punya bosan siot aku pon tak tahu kenapa malam nie aku bosan sangat-sangat
sampai dah tidak tahu mahu buat apa isk tak pernah jadi macam gini sekali
bibik ajak membedal serius aku tak da terfikir nak makan boleh plak bibik kata
aku nie tengah jatuh cinta ke...???
eyoo tak mau makan dikata jatuh cinta ke....??? serius tak da mood nak makan
last-last aku membedal yoguart blueberry dengan mix resberry dengan blueberry
nak diet ke aku nie...??? no aku tak diet hocay.....!!!
uwaa apa mau bikin aku kebosanan macam apa seyy.....
semalam first driving giler kekok al maklum dah nak setahun tak drive
masa pegang strearing arghhhh stress payah macam makin susah lol
kaki aku sakit kebas giler seyyy uwaaa help me....
sekarang nie aku cari lagu untuk tukar ringtone sudah jemu aku menggunakan ring tone
yang sama aku sudah jemu......!!!!!
apa lagu best ek perlukan lagu yang rock............................
aku bosan hari yang kebosanan
tahu tidak aku beringat bahawa semalam itu adalah hari ahad sebab aku kata macam gitu
abang-abang aku berkumpul masalah aku nie....!!!!
lapar, bosan, tak tahu nak buat apa.....idea come plzzz aku tak tahu nak buat apa
ada ke kerja-kerja yang aku belom siap....?
setahu aku all my kerja dah siap apa lagi aku nak buat....
beri aku satu cadangan aku kebosanan giler nak tidur mata tak boleh tidur
lagipun tengah tunggu tanaman aku nanti karang kol 8 pagi ada lagi belajar drive
isk problem betol ar aku nie memang aku tengah start nak merepek merapan
apa yang korang nak kata aku tarak pedulik aku nak merepek
apa masalah pompuan itu aku nak enjoy-enjoy sebuk ko kata aku meroyan
giler eh...? or ko tak dapat nak meroyan then ko nak cakap macam gitu
pergi blah lah *********** ( nie bukan ayat maki ya aku tengah sopang nie )
aku tidak mengerti kenapa bebudak cosmopoint johor bahru iaitu tempat aku belajar
nak memandang rendah sama **** elllo korang rasa diri korang tu
bagus sangat ke nak cari pasal sama kami...?
kalau korang tu bagus sangat si blah dari cosmo perghhh belagak nak mampus
apa mentang-mentang kami nie spesis sebegini ko boleh sesuka hati nak menghina kami
dan handsome sangat ke korang nak mengutuk kami...???
aku dah start jemu dengan perangai mereka sampai aku terfikir nak extand untuk
melepaskan semua celaka-celaka itu semua bermakna with new sem stress ngok
dengan mereka yang bajet bagus itu.......
kalau dulu aku memang boleh bersabar tapi sekarang tidak lagi....
so kepada yang terasa tu sila ubah perangai korang semua......!!!
Zara, i nak guna same ringtone msg dengan u.......

No comments:

Post a Comment