Saturday 30 June 2018

Wet n Wild Highlighting

Makeup raya part 8 and the lastttt

Fuhhh jenuh nak update pasal makeup raya nape lah aku tak buat semuanya
dalam satu entry ekk nie update satu per satu lepas tu sendiri yang over bebel
hahaha kekonon nak buat memory but nahhhh rela dalam paksa gitukkk

Ikutkan dah malas nak beli makeup raya lagik tapi pergi tengok tutorial
fatin zaki and dia kata nie the best highlight yang murah and berpatutan
damnn dah lah aku tak de highlight so gatal ler tangan untuk beli

Masa tu kebetulan pergi jusco untuk beli kasut yayaz and baju tidur raya
so amek peluang pergi sasa and Alhamdulilah ada jugak sales muahahhaa
dapat lah save bajet ku gitukkk

Ada 2 pilihan tapi otak aku dah memberi isyarat pada mata terbayang bayang
color nie yang fatin zaki pakai so grab yang nie terus pergi counter and bayar
sebab kalau lama lama nanti aku tak taw nak pilih yang mana hahahha

So masa raya pakai but apesal aku rasa macam nothing jek kat muka wakaka
ke aku yang salah pakai ekkk..?? lepas tu tak de fan brushes so memang tak
menjadi kot tapi aku malas dah nak beli brushes lagikk hmmm

But tak pe just use small brushes untuk buat ala ala highlight kat tulang pipi
ehh ada ke tulang pipi sebab pipi aku kan tembam ke sebab tu tak menjadi
hahaha tak pe tu nanti boleh tengok makeup tutorial untuk belajar balik hehehe

Okey habis dah makeup raya aku yang agak over untuk tahun nie

And rasanya lepas nie no more makeup habiskan yang sedia ada too many
makeup lepas tu aku pulak jarang pakai so kat situ dah ada kesilapan wakaka
lepas nie kena rajinkan diri untuk makeup sentiasa bila keluar cayok cayok


No comments:

Post a Comment