Tuesday 5 June 2018

Tidur Lagik Penting Woo

Disebabkan dah beberapa hari bangun sahur minum air sambung balik tidur aku dah malas nak post kat twitter dengan word sahur..sahur..sahur..

Lebih prefer sambung balik tidur dari scroll timeline twitter menikmati sambungan tidur sementara menunggu alarm kol 6:15 pagi untuk kejut yayaz bangun sekolah

Tapi kalau si sofea bangun dan manja manja sementara tunggu kakak then baru ler scroll twitter update apa yang patut wakakaka

See nampak tak aku lebih besarkan tidur aku dari buat benda lain sebab sementara ada waktu baik sambung tidur dari scroll twitter nanti on the way hantar yayaz baru lah aku dok scroll

Haishh dedulu rajin woo every day sahur aku post but sejak tahun nie dia punya malas haishh tarik selimut tidur balik lagik better lah dari post or scroll twitter

Dah beberapa hari nie Ya Allah malasnya nak gerak bangun sahur dah kena kejut pon still lelap balik haishh tak taw lah kenapa punya susah nak bangun kelat giler mata

And lagik 9 hari kita berpuasa fuhh kejap jek kan teringat pulak masa awal awal puasa baru 9 hari mula puasa nie dah 9 hari lagik nak habiskan puasa

Lagi satu blog aku pon aku malas nak update haishh busy ler lelagi bila kakak buat part time jugak memang tak de time lah nak bebel kat blog *nangissss*

Nie dah 2 hari si yayaz asyik tidur petang complain sakit perut jek haishh puasa setengah hari jek hmmmm

No comments:

Post a Comment