Wednesday 27 June 2018

Rimmel Setting Spray

Makeup raya part 6

Ikutkan hati nak MAC punya setting spray sebab dulu pakai and best but price
tu hmm turn off habis but maybe next time..!!

Ingat nak beli nyx tapi tak taw mana yang best kalau search memang urban decay
yang ramai kata best tapi tu pon harga hmm berhuha huha jek lah kat tepi bucu

Then carik setting spray drugstore jumpa si rimmel tapi tu lah kat guardian tak de
kalau tak boleh dapat 40% tapi guardian lain ada jual eii tidakkkk adilllllll

Pergi stulang apa nama kedai tu ala zone apa ekk lupa sebab si yayaz nak tengok
wendys so nampak watson terus masuk mencari and rezeki ada jual but normal
price lah ala tak kisah lah janji try

And raya aritu try but rasa macam kureng but tak pe aku akan paksa diri untuk
menyukainya and bila ada apa apa penting punya majlis jek baru aku pakai
macam raya aritu aku pakai tapi agak kureng sikit tak sure why

Tak pe benda nie boleh setting dengan diri sendiri sebab baru pakai sekali kan
sebab second raya aku tak pakai pon wakakaka tak sure bila aku akan pakai hmm
biarkan jek dulu later can use what...!!!

Nanti nak try beli nyx then buat compare mana lagik besttt

No comments:

Post a Comment