Monday 25 June 2018

Victoria's Secret Body Mist


Makeup Raya part 5

Bila victoria's secret buat sales body mist dengan harga RM39 siapa yang tak nak
daripada harga asal RM89 kalau tak silap lah lupa sebab dah lama :p

Aku nak pergi tapi aku takut jadik kes macam aritu orang terlalu ramai lepas tu
siap kena rembuh untuk masuk ke dalam kedai eii memang tak lah kan

Then masa tu pergi buka puasa sekeluarga so nekad lah try jek pergi muahahaha
padahal risau jugak kat komtar JBCC orang penuh ye lah mana taw singaporean
pon turut pergi beli so nekad jek lah pergi if orang ramai aku tak akan masuk

So pergi dalam hati doa orang tak ramai dengan harap ada lah tinggalkan
few jangan habis kan hahaha sampai macam gituk weyyyy but rezeki orang tak
ramai and banyak flavor masih ada belom habis

Orang okey lah tak ramai menggila and tak de lah tak de langsung masih ada orang
and masa nak carik bau carik the best carik carik and carik jumpa yang nie
sebab pilih bau dia sweet sangattt and nice sangat

So settle beli body mist raya

Dulu pernah beli maybe sama scent kot entah lah lupa pulak but nie sangat nice
if ada sales lagik and ada duit aku nak beli lagik buat stock miahahaha

Raya pertama aku boleh lupa nak pakai aiiyyyoookk apa pon tak boleh so second
raya baru dapat pakai sebab ingatkan diri pakai jangan lupa berkali kali...

No comments:

Post a Comment