Wednesday 13 June 2018

Ala Keluar Jerawat

Bila pakai sheet mask raya untuk 2 hari berturut turut aku dah perasan si
jerawat keluar daaaammmnnnnn

Tak taw kenapa mask my beauty diary tu tak softkan muka macam mask yang
lain lepas tu macam kurenggggg best haishh stress aku lah

Terus stop dulu sebab sebelom nie tak pernah jerawat naik kat leher so aku syak ada
yang aku tak sesuai ke apa ke hmmm

Then yang bencinya keluar jerawat yang agak besar and keras maybe jerawat batu
kot arghhhh stresss wey nak raya then keluar jerawat pulak tu ingatkan dapat
flawless rupanya lain jadi hmmmm

Alhamdulilah kumpul kumpul beli makeup before raya dapat jugak hasilnya later
lah aku buat entry now malas pulak sebab dok stress mencari jalan apa harus ku buat

Lagi 2 hari nak raya weeeyyyyy time nie jugak buat hal eiii sabo jek lah

No comments:

Post a Comment