Tuesday 19 June 2018

Rest Dari Makeup

Dah 3 hari berturut turut makeup sebab raya kan kekonon time untuk melawa but tu lah aku letak tea tree oil then masa nak makeup raya ke 3 tu nampak sangat area tepi jerawat jadi dry sangat bila letak foundation lagik lah cakey

So malam tu lepas jek cuci muka terus amek pimple / acne patch tampal kat situ selalu nya bila 2 or 3 hari pakai tea tree oil macam tak berhasil sangat aku akan patch jek so sedut semua jerawat

Haishh so no makeup until si jerawat tu dah kecut and back to normal ikutkan geram jek rasa macam nak korek guna kuku so cepat sikit tamatkan riwayat si jerawat hahaha but tu lah malas nak hadap bekas hitam bertompok hasil tamatkan riwayat jerawat secara paksa

Nie dari semalam pakai and aku tak bukak as long stick tu masih lekat kat muka aku biarkan ajek so absorb lah si minyak kat jerawat tu hahaha 

Tapi tadi aku tengok nampak dah white kat area jerawat so dah kena sedut lah cuma tak sure lagik adakah si jerawat tu dah kojol ke belom

Haishh time raya time tu jugakkk lah si jerawat keluar baru ingat nak melawa muka flawless without jerawat but huhuhu jek lah...

No comments:

Post a Comment