Sunday 24 June 2018

Guardian 40% Off

Makeup raya part 4

Bila guardian buat 40% off sebab tolak gst siapa yang tak nak oiiii

Nie lah peluang untuk mencari makeup raya gitukkk walaupon nan hado haha

Okey aku actually nak beli blusher rimmel but nasib baik tak terbeli kalau
tak rugi woo daripada harga asal tolak 40% so dapat lah try blusher rimmel
and ianya not bad agak syok jugak pakai so sepanjang raya makeup aku use
blusher nie saja

Next item is rimmel strobing dia macam ala ala nymph aura etude house
dulu aku mix dengan bb cream hasilnya walahh then beli nie nak try mix
dengan foundation but hahaha aku belom berkesempatan untuk berbuat
demikian but maybe one day

Eyeliner black and brown as semua taw etude house dah tak ada lagik kat
johor just bukak flagship kat KL grr bila nak bukak kat johor hah...???
okey aku suka styling eyeliner tapi tu lah stock dah habis so nanti nak pakai
eyeliner apa then aku nekad try beli rimmel eyeliner black and brown tu pon
ada yang harga lain ciss aku tak extra cek harga pulak...

Last silkygirl matte junkie code 01..!!
code yang paling laju habis dulu masa baru keluar 2 tahun lepas and
dah nak berabad baru ler terhegeh hegeh nak beli hahahha
beli pon sebab nak carik nudes color untuk keluar yang tak memerlukan
makeup yang over gitukkk lagipon lip cream aku banyak dark pink dark red
so tak sesuaiiiii lah untuk everyday makeup or simple makeup

So hasil memancing di guardian dapat lah 5 item and semuanya tolak 40%
siapa yang tak nak kan nie lah masa nya untuk beli makeup raya and dapat
melawa time raya kan

Cuma nak beli mascara buat stock tak dapat uwaaa rugi aku but next time lah
if guardian buat 40% and aku ada duit hahahaha

No comments:

Post a Comment