Saturday 23 June 2018

H&M Sponge

Makeup raya part 3

Beli sponge nie masa tu first day puasa jalan jalan then kakak nak masuk h&m
then nampak wahhh harga cun lepas tu aku dok meraba picit picit wahhhh
syokk macam sponge bukannya macam silikon getah

Actually aku nak beli beauty blender but price tu mahal nak mampus okey
then si didi cakap dengan aku beauty blender tak best kalau nak best beli
real technique sponge but walaupon 2 ketol tapi price tu agak membebankan
jugak untuk aku lah hahaha

Then ingat malas lah nak beli just pakai catthy doll punya tapi tu bukan sponge
more like macam getah yang jenis macam kat mr diy and sangat tak syok lah
but tak de duit kan so redha jek lah untuk aku pakai sambil nekad one day
aku nak beli proper sponge gitukk

So bila masuk h&m then feel best and price pon baru RM19.90 why not kita
try and test tengok best or worst kira nekad jek lah beli walaupon dalam hati
rasa tak payah beli duit tu boleh makan mcd wakakakka

Masa godeh godeh tu kakak tunjuk buy 2 dapat free 1 item but aku agak mesti
barang makeup jek mesti sponge tak termasuk sekali masa bayar orang cashier
tu cakap beli lagi 1 nanti boleh pilih free item hmmm macam seronok padahal
free item tu korek eyeliner or eyebrow, wet tissue makeup remover dengan
brushes lah aduhaii aku dah lupa pulak tapi aku aim si brushes

So beli lagik satu padahal belom taw either tu best or tak as usual nekad jek beli
si yayaz cakap dia nak so aku cakap lah tu kan makeup punya barang yayaz
nak buat apa eii apa jekkk

Beli 2 ketol sponge dapat eyes brushes hehehehehe paper bag h&m beauty lawa
rabakk sayang nak pakai untuk recycle so better simpan elok helok gitukk

Masa raya aritu pakai and best giler weyy tak rugi aku melaburkan duit beli and
extra happy siap ada back up lagik and ianya totally sponge bukannya jenis
macam getah so so happy blend pon senang easy resap air bila rendam

Kira paling beruntung beli lah berbaloi and cheap sponge yang best but tak sure
ianya setanding dengan beauty blender or real techniques..!!!

No comments:

Post a Comment