Thursday 21 June 2018

Sephora Lip Stain

Makeup raya part 2 

Akhirnya dapat jugak try aritu main swatch color and feel macam not bad jugak ekk hahaha so moh lah beli untuk pakai raya gigih taw 

Masa sebelum beli dok cari review tapi tak ada pon yang ada sikit ada kata best ada yang kata boleh lah adeyy berbelah bagi jadiknya 

Dalam masa yang sama aku dok baca review peri pera ink sebab nampak macam best dok baca review kat fb kat twitter siap gigih download hermo semata mata nak baca review sahaja hahaha

Then entah lah berbelah bagi so nekad try jek lah sehari sebelum beli nampak kat timeline twitter yang mengatakan sephora buat sales white card 10% black and gold 20% 

Aku pulak tak de fikir nak pergi hari tu jugak just rilex then esoknya aku siap buat calculate lagik mana yang the best untuk dibeli hahaha gigih semata mata

Last last beli jugak sephora lip stain ada nie jenis search kat instagram cari color lawa sekali sampai amek banyak color dah licin so tunjuk SA sephora dia pon tak reti cari sebab just color ada without code hahaha cian dia kena buli dengan aku

So cari punya cari dapat satu pinkish terang code 90 lepas tu lagi satu orange gituk tapi jenis matelik code 112

Masa aku buat entry nie baru perasan yang aku tak ketatkan tutup adeyy nasib baik tak tertumpah kalau tak nangissss

Semua color not bad cuma tu lah tak berapa nak lekat bila terkena ayam masak merah hahaha minum air semua cawan tak ada lip stain kat gelas as usual tu jek lah yang kecoh sikit but aku tak kisah sebab color nice weyy

Each nie dapat lah 10% harga asal RM49 so tolak 10% masa nie masih ada lagik GST so kira gunakan white member card dapat lah 10% kalau black lagi syok woiii 20% hahaha tak taw bila card tu akan bertukar black

So far aku suka and tak menyesal beli and color just perfect kat muka aku tak over sangat tak pucat sangat shuker shuker

Lepas nie boleh borong setiap color everytime ada extra duit yiiihhhhhaaaaaa....

No comments:

Post a Comment