Saturday 16 June 2018

Lepak Starbucks


Balik dari beraya ke rumah nenek yang decide nak merayap si yayaz nak makan
subway dengan starbucks dia siap buat list apa yang dia nak hmm ikutkan jek
lah kasi dia happy enjoy dengan duit raya dia hahaha

So balik dari rumah nenek yang pergi tesco memula kata nak subway so ingat
nak pergi tempat lain then tak jadi sebab nak beli lego kat Mr DIY so dah
beli lego tetiba cakap nak subway aikk kejap kejap ubah fikiran hmm

Ketepikan duit starbucks dia then dapat lah beli subway duduk enjoy makan
kebetulan kakak tak ada sebab balik batu pahat side laki dia so pergi lah hahaha

Settle makan share beramai ramai woooo syokkk weyy cuma aku jek malas nak
amek gambar sebab macam malas boleh gituk..??

Ahh boleh kan jek lah habis makan gerak terus balik rumah dalam kereta call
kakak tanya dah sampai mana sebab dia kata nak ikut pergi starbucks then kakak
kata tak jadi sebab jalan jammed and belom masuk highway lagik fuhhh masakk

Decide lepas magrib jek lah pergi so settle magrib baru gerak pergi starbucks
taman molek jek and aku try air baru nie caramel apa ntah actually caramel
yang aku nak tu bukan yang nie taw but tak pe lah try and error jek lah kan

Gunakan code umobile 10% beli sekali red velvet cake and yayaz also nak cake
nasib baik cukup duit padahal tadi beriya cakap tak nak cake nak beli jugak lego
gigit pipi baru taw..!!!

Lepak kejap makan minum layan boomerang cuma tu jek lah malas nak buat
insta stroy muahahahha tak perlu kot buat tu sebab malassss better enjoy
makan minum small cit chat

Air caramel tu tak manis and tak pahit just nice mum pon boleh enjoy minum and
tak de lah brain freeze walaupon salah order wakakaka just nice lah and next
if ada rezeki tak beli yang nie but if dengan mum then aku akan beli hehehehe

Enjoy makan then balik sebab nak buat apa lepak lama-lama

Andddd tadaaa aku change url blogspot aku ke nama yang extra gedik hahaha
tapikan aku malas nak change watermark gambar entry yang lama kira
pandang sipi sipi jek lah ekkk just entry yang aku rasa gambar masih dalam
simpanan jek aku tukar hehehehe

So 2 benda aku buat lepak starbucks and tukar gedik nama url ^_^

No comments:

Post a Comment