Monday 18 June 2018

Nak Tarik Bulu Mata


Aku cakap dengan yayaz yang eyes makeup aku lawa so macam sayang nak
remove then siap ala ala show off gitukkk wakakka buyuk betol lah kan
Then si yayaz bersuara

Yayaz: Yayaz nak tarik bulu mata asu 

*Dia ingat aku pakai fake eyelashes* 

Me: Nak tarik buat apa tu bulu mata asu lah 

Yayaz: Yang kat bawah tu 

Me: Tu asu punya bulu mata lah 

Yayaz: Nape panjang yayaz punya pendek 

Wakakakaka asu pakai mascara lah and mascara tetiba bagi kerjasama yang elok
so nampak lah curl gitukk including bulu mata bawah

Well aku nie tak ngeti nak pakai fake eyelashes sendiri kalau pakaikan orang
pandai lah laju jek elok terletak but bila pakai sendiri senget benget sabo jek lah

Lagi pon tak guna pakai sebab pakai spek kang elok terlentik habis then sangkut
kat spek haha siapa pakai spek taw lah perasaan itu

Even mascara buat extra layer pon sama jugak mesti akan sangkut and sebab tu
jugak aku kureng sikit pakai mascara layer and lentikkan

Cute lah yayaz nanti lah if asu pakai then yayaz tarikkan ehh now asu tak kuasa
nak pakai walaupon ada tapi glue tak de and malas nak practice pakai sebab rasa
macam tak kena jek

Dari leceh menyusahkan hidup baik lupakan jek lah...!!!

Plus i'm not retis or instafamous or hijabster yang kena pakai semua tu nahhh

Pssstt sekali dimasa hadapan aku suka pakai and baca balik ayat nie then
termalu sendiri hahahhaha

No comments:

Post a Comment