Friday 29 June 2018

Loreal Infallible Pro Matte

Makeup raya part 7

Ingat tak nak beli foundation lagik tapi yang nie memanggil manggil pulak
watson buat promotion RM29.90 daripada harga RM89.90 giler tak beli
untuk try pakai

Aritu si fasha cakap nak beli nie tapi aku pulak terover beli jugak wakakaka
dia tak beli pon aku pulak yang pergi beli eiiii apa nie...!!!!

Masa pergi watson tengok no tester aduhhh macam mana nie kalau tak beli
rugi kalau beli tersalah color rugi macam mana nak buat nie hmm dok fikir
sambil belek belek segala code yang ada then try match dengan tangan

Ada terlalu gelap so aku letak tepi then ada terlalu cerah letak tepi hasil
dok tapis dan tapis dan tapis yang ada code 104 dengan code 106
lepas tu dilemma mana yang the best kang beli gelap tak kena pulak
beli cerah jadik kelabu haishhhh masalah betol lah

Tapi tu lah dok belek belek aku nekad beli code 104 wakakaka dalam beli
tu berdoa jangan lah kelabu jangan lah jadik teruk

But bila pakai raya ke 2 tengok macam putih pulak ke sebab extra guna
concealer so bersabar jek lah dengan salahkan si concealer hahaha
tapi hari yang seterusnya aku try pakai gituk and ianya match lah dengan
skin tak putih macam masa raya ke 2 and tak gelap fuhh lega

Now asal malas jek amek yang nie pakai blend dengan sponge h&m
yang tak dikembangkan kira pakai kering and tengok not bad and fuhhh
selamat ianya perfect di mata aku lah

Ala kalau tak okey then boleh mix dengan foundation gelap ke apa ke
benda nie boleh di atur kita buat dia sesuai dengan diri kita..!!!

Okey nie tak menyesal beli but aku tak akan beli dengan harga normal
kalau nak kena tunggu ada sales...

No comments:

Post a Comment