Sunday 10 June 2018

Seram: Pontianak Menumpang


Ciss patut lah si pontianak tu datang ke bilik aku now dah taw kisah yang sebenar benarnya memang lepas nie tak mo lah bukak tingkap bilik lagik T_T

Semalam dapat hot story dari neighbour dia yang bukak cerita kebetulan mum melawat dia tak sihat entah macam mana keluar cerita aku tak sure sebab aku tak ikut busy mengemas bilik

Dulu aku pernah post entry bagi tau yang aku syak ada pontianak kat bilik aku berdiri then lepas daddy azan then pontianak tu keluar rupa rupanya fuhhh pontianak tu duduk kat neighbour belakang rumah

Kalau aku bukak tingkap memang akan nampak rumah dia macam dalam gambar tu rumah color biru aku amek gambar tu kat dapur sebab aku dah tak nak bukak tingkap bilik lagik

Ada satu hari tu si neighbour nie balik kebetulan bini dia kerja malam ehh jap ke balik tukar baju nak amek bini dia gituk lah then masa nak masuk rumah bukak jek pintu si pontianak tu berdiri weyy dia kata lawa wakaka sempat then teruss cabut keluar siapa yang berani nak masuk

Dah panggil orang bersihkan and dia cina so dia panggil lah cina punya orang untuk bersihkan siap katanya tampal kat setiap bilik but nampak gayanya si pontianak tu tak takut pon hmm

Dia siap minta tolong kat maid sebelah untuk bersihkan dan halau kan kasi duit tepi lah kiranya tapi teruk jugak maid tu kena kacau siap tarik kerusi bila sapu kena tarik ada lah maybe few pembersihan yang tak dinyatakan

Maid tu marah cakap jangan ganggu then kerusi tu dibetulkan balik haishhh ada jek kan

Boleh tak aku nak syak pontianak tu dari tempat pokok bawah sekali kat depan kedai kedai tu disebabkan pokok dah ditebang dan dibuat rumah so pontianak nie tak de tempat hmm

Kawan daddy lah yang cerita lagipon pontianak nie tak kacau orang but aku rasa better buat sesuatu sebab kita yang besar pon takut apa tah lagik budak kan abis dah merayau rayau pergi ke rumah rumah

Hmm apa harus buat agar pontianak tu tak masuk bilik aku lagik scary lah pulak sekarang nie....

No comments:

Post a Comment