Tuesday 12 June 2018

Pergi Ikea Lagi


Pergi ikea sebab nak carik shower curtain orang lain pakai curtain tapi aku pi
bantai pakai shower curtain huhuhu

Memandangkan part ikat langsir aku dah jahanam besi tu pon turut menghilang
so tak de cara untuk aku ikat langsir dari memburai kang bebudak terpijak lah
apa lah satu hal lagi sebab terjatuh So bila aritu try pakai shower curtain then aku
puas hati sebab dapat jugak block cahaya dari luar kan

Memula tak nak beli then last minute jugak gatai nak tukar sebab rasa macam
something wrong macam tak kena jek gitukkk

Keluar lepas berbuka naik grab sebab kakak malas nak drive so sampai jek balun
meatball and entah kenapa aku rasa macam dah muak makan meatball eiii dah
kenapa pulak maybe perut baru lepas isi berbuka kottt

Settle makan si kakak nak carik tempat kuih raya aritu dia nampak ada sekali pergi
tak ada pulak haishh macam biasa lah bila nak tak de bila tak nak berlambak

Lepas tu pergi carik shower curtain ingat nak beli paling murah masa tu ada
promotion RM20 tak ingat harga yang sebenar sekali ala rasa plastik so ingat nak
tengok curtain sekali main harga ratus so nope

Then ingat nak beli yang rm28 ke  rm38 ala lupa then feel tak tebal sangat so aku
bekenan satu patern just tambah  rm10 and tebal and nampak macam ala ala curtain
then tak ada stock yang ada putih jek hmmm

Sekali terimbas lain ada color macam campur campur and look nice so apa lagik beli lah

Pusing pusing lagik ikea dah nak tutup yayaz nak makan hotdog lagik so aku cakap
dengan kakak pergi la bawa aku beratur bayar

Settle aku bayar si yayaz tak settle  dah kena selit di q yang sangat panjang hmmm then
menunggu dalam 15 minit  dapat order aku beli ice cream cone sekali masa dah letak
kat rak tu entah  macam mana orang depan kelam kabut habis semuanya jatuh

And cone aku pecah so aku cakap dengan cashier macam mana nie then dapat pon
tukar if tak dapat tukar aku suruh orang tu bayar ganti rugi eii geram seyyy

Masa balik naik grab and orang tu tak taw jalan damnnnnn dah menunggu mencari
last last mintak whatsapp dia so aku send gambar location ku di mana siap hantar
location berserta gambar hmm apa pon tak boleh

Balik lepak masuk bilik ehh ada decoration kerongsong ketupat wakakkaa sebab tak nak
letak dalam toilet untuk lembab so sumbat kat bilik sebab can bukak aircond Sofea
tengok cakap lawa lawa siap suruh amek

Wakakaka dia ingat decoration padahal tu buat  masak untuk makan hari raya lah...

No comments:

Post a Comment