Wednesday 20 June 2018

Too Faced Sweet Peach

Makeup raya yang pertama hahaha

Maksudnya ialah makeup yang pertama dibeli untuk hari raya 

Beli nie masa dapat duit Br1m so aku nekad nak beli jugak walaupon sebenarnya nak beli tarte mermaid palette tapi disebabkan belom launch so beli nie lah and nie pon idaman yang aku nak jugak hahaha

Disebabkan beli dahulu so agak sedikit kesal sebab tak taw yang sephora buat white card tolak 10% lepas tu GST dihapuskan dah tak pepasal RM199 terbangggggg 

Okey lupakan kekesalan tu now kita focus pada happy punya lah bau wangi bau peach masa kat sephora yang tester tu dah tak ada bau and masa swatch pon quite nice and banyak color ada 

Disebabkan this year pink so banyak yang matching so tak rugi lah beli masa pakai guna brush pon color pigmentet arghh donno how to spell pigmentet secara betul kekekeke 

And color pon macam sesuai untuk dibawa ke mana mana means satu palette can use semua jenis color awsome bebeh cuma aku belom try swatch green dark black just purple yang gelap tu dah swatch nice weyy tak rugi beli even kena bayar harga yang agak hahahaha

Disebabkan bau peach tu sedap macam sayang nak bukak lelama rasa macam every time nak swatch baru bukak so sementara nak blend tutup balik 

Tak taw lah sampai bila bau peach tu tetap ada sebab aku yakin nanti lama kelamaan akan hilang jugak so sad macam sayang nak pakai everyday hahaha over and selama 4 hari raya berturut turut aku pakai nice bebehhh

Nie pon aku still simpan dalam box sebab takut habuk habuk halus terselit dalam tu sebab tak muat masuk dalam makeup drawer hmmm..

Love it bebeh next time ada rezeki aku nak try beli chocolate palette pulak weee

No comments:

Post a Comment