Thursday 10 November 2011

♥ Sumpah sakit ♥

Ehhh jap-jap mau makan ubat dulu lepas tu aku membebel......
Sampai-sampai jek register kat tempat emergency auww
sekali kena masuk kat emergency untuk check masuk ward
walaweyyy sorem okey sorem pak tam dah kata mesti aku
masuk ward bila dah register disuruh masuk ke emergency
memang cuak gila babehhh seyyy takut siot...!!!!!
then masuk-masuk banyaknya ibu ibu pregnant then bila
azie (nurse a.k.a pembantu Dr Hafez) tanya siapa yang sakit
mum tunjuk kat aku semua ibu ibu pregnant tengok aper hengat
i pregnant aper sowie ye i belom ada laki dan i tak buat kerja-kerja
maksiat yang boleh rosakkan masa depan i yerrrr
masuk story pap puk pap kena scan okey lagik sekali kena bukak
butang seluar jeans sekali suar lalam pon kena bukak auww shame
so pap puk pap doktor beri ubat perancang dah panjang lebar bukak
story doktor kata iye lah lebai-lebai kata kalau anak dara makan pill
perancang tu maknanya nak buat maksiat lah tanpa fikir sakit aper
so doktor tanya teruk ke jerawat aku ye lor sangat teruk taw mencik
abis tak licing muka i kay...!!!!! so dia tanya kat kaki banyak vulus tak
aku pon cakap tak ler mana ler bulus kaki aku lebat so doktor bukak
tengok lepas tu dia kata saluran peranakkan aku okey tak de masalah
so aku kena diet bebeh okey aku nak diet kurus kaw-kaw dah nak tanam
kan niat ohhh hati please jangan terkandas sob sob sob
so diberi ubat diabetes untuk okey kan balik insulin darah aku
so bila dah makan cannot biarkan perut kosong kena makan
tapi dalam kuantiti sedikit saja so can makan biskut kosong ler
so disuruh test blood mak aii first time amek darah seyy
turun carik lab naik turun naik turun last-last amek blood kat
emergency nasib baik tunggu tak lama kalau tak jenuh
aku dah ketakutan amek darah so lepas few hours nama ku dipanggil
so masa nak amek darah tu ditanya masuk ward ke masuk ward ke
choyyy lah jangan lah sampai masuk ward bila dicari urat darah
masa jarum tu dimasukkan punya lah sakit aku tutup mata tak nak
tengok tapi sakitnya aduhaiii lepas dah amek darah semua aku tengok
darah yang diambil punya lah pekat color hitam tak de merah langsung
tengok darah dari jarum dimasukkan ke dalam tube kepala aku dah
pusing terus aku rasa mabuk nasib baik aku tak pengsan
dan nasib baik jugak dalam bag mum ada kotak milo so aku minum
untuk okey kan badan lepas tu aku pegang milo kat tangan amek
darah menggigil-gigil tangan aku pegang kotak milo sampaikan
masa amek ubat tangan aku sakit part yang diamek darah tu denyut2
rasa sumpah weyy sakit giler babessss tak mo lah kena amek darah lagik
so aku kena makan ubat kalau malam so esoknya malam lah kalau
siang esoknya siang lah tak ley sekejap malam sekejap siang nanti
hormon aku tak stabil hurmmmmm...!!!!!!
tak kesah lah janji semuanya kembali normal itu saja harapan aku and
aku kena lawan napsu makan kalau nak kurus solid molid doakan
aku berjaya turunkan berat badan yekkk....!!!!
aku cuti next monday baru masuk kerja so aku just kerja ari tuesday
tu jek lain-lain aku cuti okey lah aku nak rest kepala still sakit macam
kenoneng macam pusing-pusing seyyy doakan yek bye


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment