Wednesday 16 November 2011

♥ Nanes Bersama ♥

Hati nie terasa sayu seperti ingin menangis tapi entah lah aku sendiri tak
paham kenapa mesti ada perasaan sebegini hurmmmmmm
mati-mati aku ingatkan hari nie hari selasa rupanya ari nie dah hari rabu
kenapa lah aku nie kan masih mamai pagi tadi tak hilang lagik agaknya
aku ingat hari nie nak buat research pasal gila talak la kat mana boleh
cari info-info seperti itu selain google...???
nak carik info yang tepat dan mudah aku ingat aku nak soal kat porum lah
hehehehee tak payah lah malas lor ohh ya pagi tadi si pompuan gila talak
membebel kat fesbok dia macam-macam dia berkata-kata see dia sendiri yang
bukak pekung and memalukan diri sendiri so biar lah tak payah nak layan
selagi apa yang boleh dijadikan bukti kita amek kay...!!!
aku nie kan kekadang jadik spy kekadang jadik si handphone si masukkan lagu
si pembuat blog bermacam-macam tugas yang aku boleh lakukan selagi termampu
Syukur Alhamdulilah Allah berikan kelebihan seperti itu pada aku badan aku
penat lah masih terasa-asa lagik entah lah nak kata tak cukup rest dah terlebih
rest biar lah lama-lama okey maybe effect ubat kot just need a rest untuk tenangkan
hati apatah lagi fikiran coz terlalu lalu banyak sangat dugaan yang menimpa-nimpa
tak satu satu belom habis satu muncul lagi satu belom settle kedua-dua masalah
muncul yang lain entah lah sampai bila nak berakhir..??? tired sangat sangat...!!!

No comments:

Post a Comment