Tuesday 22 November 2011

♥ Ohhh Sakit ♥

Uwaaaaaa semalam lepas dah makan aku bedal 2 biji ubat selsema padahal
arahan mengatakan 1 biji sahaja tapi aku tak pedulik lepas ajek makan 2 bijik
kepala aku terus berpinar-pinar macam ada star-star tu sakit sangat kepala
sampaikan rasa macam nak fengsan then sementara tunggu sis tukar phone
untuk 3g pak tam nak tengok yayaz so sementara tunggu last-last yayaz
sleep sendiri alalalala ciannya baby bulat ku auwww....
so tengok kepala yayaz dah berpeluh-peluh angkat dia masukkan bilik aku
aku pon apa lagik tidur sebelah yayaz syok ajek tidur Alhamdulilah lepas bangun
hidung aku pon okey sampaikan aku cakap dengan mum so lepas nie kalau
selsema kena amek ubat 2 biji no more 1 biji nie tinggal batuk ajek batuk berkahak
sakit sangat tekak semalam malam dah makan ubat batuk yang mum beli kat
Dr Tong tapi tak jalan pon tak pe nanti malam aku nak try 2 sudu pulak harap
dapat hilangkan batuk aku ler bukan apa rimas lah batuk nie nanti dada aku sakit
lepas tu tekak aku perit sangat-sangat tadi disebabkan asyk batuk-batuk ajek
aku termuntah air mineral ye lah baru lepas makan aper so keluarkan air ajek
haishhh sabo ajek lah stressnya rasa tekak nie perit dengan batuk hurmm :(

No comments:

Post a Comment