Friday 4 November 2011

♥ Akhirnya ♥

Akhirnya setelah sekian lama berjaya jugak aku buat sesuatu yang
dah lama aku nak buat tapi tak berjaya buat sebab fikir banyak
faktor apa benda nie lah yang nak story huwawawawa
pada 2.nov.2011 aku buat fesbok baru just add family and friend yang
rapat ajek entah lah dengan cara ini aku bebas nak upload gambar anak-anak
aku gambar baby bulus aku and gambar family aku bebas sebebas bebasnya
hahahahahhaha i shuker bebehhh ini adalah masa yang aku tunggu-tunggu
tanpa ada sebarang yang suker suker mau jadik spy menyampah seyyy
tapi now lega coz semuanya dah settle so boleh lah berhappy bersama-sama
lepas nie tak payah nak risau sangat tentang apa-apa lagik ye lah dah tak
ada si kepochi yang sebuk nak sekodeng fesbok aku dah tak ada yang sebuk
nak amek gambar family aku yang aku upload kat fesbok entah lah rasa
lega sangat-sangat rasa apa yang aku nak buat aku bebas tanpa fikir alamak
kalau aku buat begini begitu nanti akan ada yang sebuk amek tahu and ada
yang sebuk nak jatuhkan abg han sebabnya curik maklumat dari pesbok aku
kalau korang suka tak orang curik maklumat dari pesbok korang...???
menyampah kan semua apa aktiviti aku semua nak amek tahu kalau amek
tahu lepas tu diam-diam tak apa nie tidak amek tahu lepas tu buat benda yang
boleh menjatuhkan keluarga aku eiii menyampah taw tak....!!!
tak apa semuanya akan lega dengan adanya fesbok baru auww chakkk shuker
walau pon sekarang nie friend aku cuma ada 23 orang ajek tak mengapa aku happy
and walau pon news feed aku tak banyak pon aku happy ye lah nak buat apa
yang banyak coz main game itu ajek nak yang fresh nak bebas dari segala
jenis memeningkan kepala....so now can smile...ehhh sunday nie raya kan bestnya
esok nak shopping lah carik baju raya boleh gituk...???
kat radio singapore dah bukak taw lagu raya memang tiap-tiap tahun ada lagu
raya tak taw kenapa kat Malaysia nie tak ada bagi penduduk Malaysia nie kan
lagu raya cuma pada hari raya aidilfitri saja aidiladha tak boleh bukak
ermmm semalam dah jatuh talak atas si keiong tapi dia tak habis-habis
merayu dengan pak tam macam-macam cara dia merayu bodoh kan selama nie
dia yang buat perangai dah lama pak tam bagi peluang tapi masih buat
perangai siap hari-hari sebuk cerai cerai cerai dengan kak mai pon cakap begitu
dengan sis pon sama bila tunaikan hajat dia nak cerai dah kasi cerai pujuk merayu
aduhaiii pompuan macam ginik baik tak payah lah buat baik...!!!
semoga aku dan sis dielakkan jadi sebegini and biar mil aku and mil sis bangga
kami jadi menantu mereka and mereka puji cara mum and daddy didik aku dgn sis
itu ajek aku rasa mum pon rasa seperti itu kan....!!!
tak apa mum kami akan buat mum bangga dengan kami....

No comments:

Post a Comment