Wednesday 9 November 2011

♥ Sakitnya Segalanya ♥

Ingatkan nak kerja masuk setengah hari pagi tadi memang tak boleh nak
bangun badan cramps kaw-kaw dengan perut sakit dengan pingang sakit
kebetulan semalam aku memang dah start rasa tak larat masa balik kerja
then start kol 11 aku rasa sistem badan aku nie sangat lemah dan sangat
tak larat semua seba tak kena rasa memang macam nak hempas hempas
badan nie badan sakit pingang sakit kepala sakit semua pakej berserta
sakit perut sampai kan aku rasa totally lemah sangat sangat lemah
kebetulan 3 hari berturut-turut pagi-pagi darah aku keluar banyak
macam tumpah darah gituk so maybe sebab aku tak cukup darah kot
ye lah aritu 4 month darah keluar non stop so bila stop cuma seminggu
kemudian sambung balik itu sebab utama badan aku semuanya sakit
so mum kata tengok tak okey jek nie nak bawak jumpa doktor hafez
kat hospital jalan abdul samad so tadi pergi lah rupanya tutup so
esok bukak mum kata lepas hantar yayaz dengan shahqir pergi school
terus pergi hospital urmmm doa-doakan ajek lah semua kan okey akan
selamat badan aku dah tak berdaya dan tak bermaya semalam mum dah
kata muka aku dah pucat entah lah nie pon rasa macam nak tidur sekejap
kay lah nak rest nak tidur sekejap nak lepaskan semua sakit-sakit...

No comments:

Post a Comment