Sunday 13 November 2011

♥ Rendu Coretan ♥

Secara jujur lah ehhh aku rindu segala jenis idea coretan yang dulu
entah lah aku cuba yang terbaik tapi entah sayu mana pergi diri aku
yang dahulu pon aku tak pasti...!!!
rindu nak celoteh zaman sekolah semua ada ohh ya friend aku
fini dah selamat melangsungkan perkahwinan beliau so happy ye lah dari
zaman sekolah dia berchenta sekali lelaki tu jugak dicipta untuk menjadi
milik dia bestkan entah bila aku nak jumpa pasangan aku pon aku tak tahu
maaf kan aku wahai blog coz aku macam tak berapa nak make up kasi lawo
ala tak penting pon kan kan kan alahaiii sakitnya perut nie mencik
ohh ya rindu lah zaman sekolah kan best dapat jumpa balik mereka-mereka
tapi masing-masing sudah ada kehidupan masing-masing kan aku nie urmm
ntah lah tak kose nak berkata aper cewahhhh...!!!!
saja nak online use lappy macbook pro aku hahahhhhahahaha...!!!
tak best lah kuku panjang susah nak type seyes tak tipooooooo
apa pasal ek aku tengok blog bebudak sekolah punya blog lawo lawo
apa pasal aku tak boleh buat begitu pada blog aku...???
tak best betol lar..... apa pon cannot lah hurmmmmm apa bole buat
kay lah nak round blog orang miahahhahahaha....

No comments:

Post a Comment