Monday 7 November 2011

♥ cramps ♥

Uwaaa sakitnya perut nie sob sob sob
darah ku kuar banyak sangat macam air pancut tapi bukan air
sebaliknya darah nie perut aku punya lah sakit kaw kaw punya
aduhaii kena sengugut lagik lah nie semacam ajek perut nie
stress seyy pekat pulak tu darah aku dah ler pekat banyak plak tu
semalam ingat dah nak habis just light ajek so use lah patiliner
sekali tadi terasa macam basah-basah so aku buat donno ajek lah
then daddy kejut tanya remote control astro masa tu aku dah rasa
sangat macam darah ajek ye lah perut dah sakit-sakit aku just
tahan ajek lah then aku rasa haishh tak boleh jadik nie terus bangun
sekali tengok makk aiii darah ke haper nie...??????
banyaknya macam apa seyy tengok cadar walaweyy dah kena darah
bangun terus pergi toilet bersih-bersih cuci-cuci mum panggil tanya
aku mandi ker sebab nampak aku bawak towel then aku cakap
dengan mum lah apa yang jadi then mum kata baru semalam
aku cakap darah aku tak banyak urmmm nie kan tak mustahil akan
jadik lagi sekali darah kuar bukan main banyak lagik arghhh perut
sangat sangat tidak selesa hoccay baru pagi tadi ajar didi pasal
kitaran haid bayangkan sampai aku lupa macam mana kitaran haid
waktu subur semua tu ye lah sepanjang 2011 aku mengalami gangguan
kitaran haid haha bayangkan macam mana nak menahan semua itu
nie pon masih lagik sakit tapi agak kureng cikit lah tak de lah macam
pagi tadi last-last nie aku dah tak boleh nak tidur balik arghhhhhh
pads kotex dah habis tinggal whisper punya ajek masih ada 2 ok lah tu
karang-karang nanti nak kena beli pads lagik dengan keadaan darah
aku kuar belom normal lagik so malas dah nak amek endah
biar lah cuma aku berharap sangat supaya 2012 nanti period aku
kembali normal macam selalu datang seminggu dalam sebulan lepas tu
stop okey next month and month month yang seterusnya begitu jugak
seminggu sekali setiap bulan hah begituk ler...!!!!
Entah lah aku rasa dalam badan aku nie dah macam tak de darah lagik
ye lah aritu dari bulan 7-9 darah non stop lepas tu bulan 10 dah kuar
cikit-cikit aku cuma seminggu ajek tak kuar darah walaupon still ada cikit
macam tanda-tanda lepas tu ahad 30.10 kalau tak silap kuar lagik
hurmmm stress seyy dengan darah period aku nie....!!!!!


- Posted using BlogPress from adek amoi iPad

No comments:

Post a Comment