Tuesday 8 November 2011

♥ Period Pain ♥

Pagi tadi kena lagik macam semalam sob sob sob tapi pagi tadi nak ke kiri
tak boleh nak ke kanan pon tak boleh cramps lepas tu macam stuck
terus rasa aduhaiii macam apa aku nak buat nie dah sakit sangat sangat nie
nak bangun tekan perut memang tak larat stressnya rasa macam nak tidur
pon tak lena entah bila tengok darah dah macam pekat banyak seram plak
dah berapa banyak darah yang habis nie ek...??
lepas tu tengah nak gosok gigi habis kaki aku darah meleleh-leleh stressnya
tak apa kita tunggu lepas nie maybe akan back normal lah kan harap-harap
macam gituk lah kan kan kan ehhh jap semalam buat kira-kira sepatutnya
next month aku dah nak kena top up ye lah kan aku kata 3 bulan
babam tanya aku semalam bila aku last top up aku pon kata masa yang
dia nak top up tapi tak boleh dulu tu bulan pose masa tu sampai sekarang
nie pon kredit tinggal rm44 lebih hehehehe tapi aku dah set bulan january
baru nak top up syok cikit tengok lah nanti macam mana lagi plak macam
malas nak top up dulu tunggu credit habis lah baru top up senang
sekali top up untuk 3 4 bulan gituk tidak ler nanti asyik lupa kalau top up rm30
aku nie ala masalah malas untuk membeli top up seyes kerana masalah itu
jugak lah aku lebih suker top up banyak-banyak lepas tu relax tak payah
nak pening-pening so kalau pakai line pon sama jugak tiap-tiap bulan kena
bayar ek kalau prepaid 3 bulan sekali boleh top up tapi selepas 26.03.2014
aku dah tak boleh nak top up rm100 untuk 3 bulan ye lah kan youth club aku
dah habis so kena top up bulan-bulan lah jawabnya so just top up rm30 jek
lah rugi jek kalau tiap-tiap bulan rm100 so lepas itu kena tukar hahahahha
yeahhhh period pain aku dah makin berkurangan Alhamdulilah selesa perut
aduhaiiiii period ohhh period bilakah nak kembali normal kembali???

No comments:

Post a Comment