Sunday 6 November 2011

♥ Salam AidilAdha ♥

Uwaaa nak raya-raya nie boleh plak kat buku lali
aku tetiba bengkak kaki aku sakit dah ler berdenyut2
rasa macam nak meleleh-leleh air mata aku nie nak
menahan sakit eiii stressnya mencik mencik
ehhh jap-jap terlepaskan plak perasaan sakit
okey lah selamat hari raya aidiladha nak tertype aidilfitri
plak haiyooo berangan jek lebih muahahahhahaa
nak sleep ar kay nite2 sweet dream

P/s: Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua yang
beragama islam saat ini mungkin kat Mekah penuh
dengan manusia pelbagai budaya & rupa kan kan
ohh semoga malam nie mimpi aku dan sekeluarga
pergi jumpa Kaabah auww seronoknya
saat aku type nie kaki aku berdenyut-denyut stressnya
pasti malam nie aku tidur tak lena menahan sakit
:( nak pakai baju apa ek pagi nanti????
boxer boleh tak?????? dengan t-shirt bese okey lah
nak sleep lah nite semua...... ♥ ♥


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment