Saturday 26 November 2011

♥ Rancangan Ditukar ♥

Ingat tak aku de kata aku and family mau ke bandung tak jadik coz
hotel tak de kosong untuk dapatkan fly mudah cuma hotel ajek tak de
tak mengapa lah next time kita cuba lagik ek kekekekeke
ari khamis aku dah try inai dari kawan sis okey lah not bad merah seyy
semua tegur kata lawo cuma cikit-cikit dah hilang lor sob sob sob
aku try use semalaman kata akak tu kalau tak basuh pingan tak mop
tak nie tak itu boleh lah bertahan lama paling komek pon 5 day
tak tahu ler sama ada boleh ke tahan sampai 5 day aku buat ari khamis
nie dah hari saturday so baru 2 hari kan means ada 3 hari lagik kuikuikui
apa-apa ajek lah ekkkk huhuhuhuhu gantuknya mata boleh tak kalau
balik nanti aku nak sleep sepuas dan sebuasnya...???
sakit kepala lah plak sakit badan sakit perut semua ada rasa ehhh aku
dah kena macam mum taw saluran makanan terasa macam panas ajek
semalam malam bedal gaviscon Alhamdulilah kurang then mum kata aku dah
kena macam mum huhuhu semalam aku tak pergi kerja coz ini ler perut aku
sebu berangin ajek macam apa menahan sakit :(

No comments:

Post a Comment