Tuesday 29 November 2011

♥ iPhone Bikin Masalah ♥

Aku tak tahu lah kenapa sekarang nie kan iphone aku tengah problem
bila tiap kali aku connection ke lappy untuk change lagu untuk ringtone
pasti selepas itu apps aku tak boleh bukak :(
bukan sekali tapi dah berkali-kali sampaikan aku rasa membazir seyy beli
game lepas tu problem aku tak tahu lah dah masuk 2 kali aku restore
itu belom masuk line problem mum call berkali-kali peliknya langsung tak
masuk bila aku nak call luar tak boleh baru perasan sakit tak hati...??
selama nie aku jaga iphone aku macam aku sayangkan keluarga aku
dengan tanpa alasan munasabah problem...!!!!
aku ingat nak tukar blackberry ajek lah tapi orang hendon suker use blackberry
eiii tak mahu lah tu yang aku cakap dengan mum aku ingat nak tukar iphone 4s
lah tapi mana aku nak cekau duit untuk beli iphone 4s...???
kalau aku kasi tahu dear mesti dear bising ye lah baru setahun dah nak tukar
macam mana ek...??? so terpaksa lah aku use handphone bese kan hurmm
nak mintak tukar iphone 4s boleh tak ek...?? nak try mengecek lah kekkekeke
iphone 4s dah sampai kat Singapore so kat Malaysia bulan 12 nie ada siri
gerek taw aritu aku pujuk mum kekkekee tapi aku tak yakin dear kasi
memang aku tak yakin pon hurmmmm sedey lah aku sayang iphone tapi
bila kena begini aku ingat nak hantar repair ajek lah walau pon warranty dah tak
de tak apa lah janji boleh pakai lagi kan nanti aku tanya dear iphone kalau hantar
repair lepas tu bila amek balik ada problem tak nanti coz aku taw mesti makan
bulan baru siap punya lah tak caya nanti tengok dah ler senang sekali charge
dengan ipod aku pening kepala nak memikirkannya dah ler kepala otak aku serabut
ditambah iphone aku problem seperti gini siapa yang tak makan hati kan
Ya Allah buntu seyy aku macam mana aku nak buat ek duit gaji aku memang tak
cukup untuk aku beli iphone 4s dan aku yakin dear akan bising tak kasi tukar tak
caya tengok lah nanti entah lah ekk kalau ler duit gaji aku cukup dan membolehkan
untuk aku beli kalau ler tapi itu semua hanya angan-angan kosong aku saja kan
doakan aku berjaya dapatkan iphone 4s ekkk.....

No comments:

Post a Comment