Thursday 24 November 2011

♥ Bandung Here I Come ♥

Insya Allah hari sabtu ini daddy,mum,pak tam,sis,aku,didi (maybe) and dak yayaz
akan berangkat ke bandung hari monday dah balik pergi coz cuti awal muharam
tujuannya ialah first holiday restkan badan shopping shopping ke sempat gak tadi
aku ingat lagi kak tina kata nak pergi bandung bulan 12 nie so aku pon gedik lah
tanya pergi mana ajek then dia story-story tanya aku sama ada aku nak pergi ke
grr bukannya niat nak tipu tapi diam-diam sudah lah kan aku pon kata tak lah
so tadi dah amek mana jek yang best untuk pergi ada yang boleh pergi ada yang
alahaiii tak usah ler pergi coz memenatkan diri ajek aku dah listkan lah few tempat
tengok mum okey ke tak untuk pergi ticket donno lah dah tempah ke belom
kalau jadi pergi dari singapore airport naik Air Asia weeeeeeeee
apa jek nak bawak ek...??? motifff tetiba jek kannn mum nak bawak didi coz minggu
yang sama kami nak ke bandung nie abg han and babam dah fly ke italy grrrr
so cian didi tinggal kat rumah so mum kata nak bawak dia so ada lah orang yang
suka usik-usik yayaz pasti yayaz orang yang paling happy ye lah dak kenit nak naik
aeroplane dari dulu dia mintak so harap dapat ler dimakbulkan permintaan si kenit
ohhh sungguh tidak sabar :P
tomolo birthday shahqir tapi present shahqir aku belom beli lagik hurmmmmm
ingat hari nie nak pi jusco zap zup zap lar hope permudahkan lah ekk....!!!!
and hope ada ticket flight nak ke bandung and hotel tak full musim cuti sekolah beb...

No comments:

Post a Comment