Sunday 13 November 2011

♥ Mengigil Huru Hara ♥

Serius tadi secara tiba-tiba badan aku huru hara semua serba tak kena
aku sendiri pon hairan apa kena lah dengan tubuh badan aku nie
last-last aku menuju ke dapo carik makan untuk hilangkan then ada
nasi goreng tapi ada bau macam dah basi bila makan mulut nie macam
tak boleh nak menerima macam tak boleh nak menelan tapi badan aku
still huru hara dah geram cari biskut tak jumpa sekali baru hengat
ada keropok dalam bag so makan lah Alhamdulilah lega sedikit badan
aku rupanya tu namanya mengigil ek sebab rasa macam kat jantung nie
macam kena geget-geget tak selesa uwaaaaa.....!!!!
lepas nie mulut tak boleh nak berhenti dari mengunyah lah ek....
tak aper lah janji sekarang dah okey sikit nie pon perut macam sakit
nie dah kenapa dengan tubuh badan aku nie???? apa masalahnya..???
huru hara jek badan aku nie apa-apa ajek lah badan kenapa nak
kurus nie payah bangat...????

No comments:

Post a Comment