Tuesday 1 November 2011

♥ Si Kenit Berdua ♥

Si kenit berdua dah pergi sekolah semalam shahqir baru masuk hehehhe
nanes kejap ajek lepas tu dah okey kitaorang nie adalah risaukan dia ye lah
coz shahqir suka nanes taw lelagi kalau mama dia tak de tu yang risau
then rupanya dia tak nanes yayaz ajek asyik nanes lepas tu cakap takut
apa yang ditakutkan pon tak taw maybe coz payaz tak selalu kot
pergi school means dalam seminggu tak pernah full lah kekadang 2 hari
pergi 3 hari tak pergi tak apa lah moga semuanya akan kembali pulih
risaunya sekarang nie hak penjagaan yayaz berharap sangat agar pak tam
yang mendapat hak penjagaan sepenuhnya yayaz amin mudah-mudahan..!!
aku ingatkan aku nak buat template ala yang rm20 tu lah agaknya mum
kasi tak ek...?? ye lah stress tengok blog aku yang tak lawo tu tengok
ada org sanggup keluarkan seratus lebih untuk cantikkan blog takkan aku
tak ley buat ek...??? doakan ajek lah aku boleh buat okey...!!!!

No comments:

Post a Comment